mail

Hej på min gamle computer, som min mand nu har er der Outlook mailprogram.

På min nye computer, har jeg G-mail, da jeg skal bruge det på skolen.

Hvordan installerer jeg Outlook på min nye computer.

Tilsyneladende mangler jeg et passwoord!

Hvor finder jeg det - eller hvordan får jeg det oplyst.

Hilsen Jytte 

5 Kommentarer

Omdømme 1
Du skriver du har en ny computer, det må betyde du har windows 7 som styresystem, og i det styresystem er outlook eksprees ikke integreret. Hvis det er et betalings-outlook program, må du have din nøgle på den cd du engang har købt, eller gemt den email hvor din nøgle står, da du downloaded den.

Hvis du ikke har den nøgle kan du prøve at ringe eller skrive til microsoft.dk.

Forslag 2:  Har du vindows 7 og mangler en gratis mailklient, kan du downloade en gratis på microsoft side.

/t5/Mit-TDC/Windows-Live-mail-2011/m-p/68671#M6764

Omdømme 3
Hej Jytte

Som jeg forstår dit indlæg, vil du gerne have din Gmail mailkonto, sat op i Outlook.

Hvis det ikke er sagen, må du gerne uddybe lidt mere Glad humørikon

Microsoft Outlook, er en del af alle nyere Microsoft Office pakker.

Ellers kan du hente den lidt simplerere Outlook version "Outlook Express" gratis, fra Microsoft's hjemmeside.

Håber du lige vil uddybe dit problem, lidt mere, så jeg kan hjælpe dig.

Alex

Omdømme 1
Hej Alex.

Er det godt at anbefale et program der ikke længere opdateres af migrosoft? Overrasket humørikon

Hej Jytte

Som du kan se har Alex fra TDC tilbudt at hjælpe, så jeg trækker mig fra tråden.

Håber du får det til at virke.Glad humørikon

vh Maja

Omdømme 3
Ville nok mene, at der findes bedre alternativer end Outlook Express, men det lyder jo til, at det er et outlook program, hun har været vant til.

Men skal stadig bruge lidt mere information fra Jytte, for at kunne hjælpe hende videre Glad humørikon

Men tak for dit svar Maja, du må for min skyld gerne hjælpe mig, med at hjælpe Jytte, når vi hører tilbage fra hende.

Alex

Omdømme 1
Til orientering:

Man kan ikke installere det nu udgåede program "Outlook Express" under Windows 7 (medmindre man bruger XP-mode). Man kan vælge mellem bl.a. Microsoft Outlook (betalingsprogram som er en del af Microsoft Office-pakken), eller Windows Live Mail (kan hentes gratis fra Microsoft). Google har vejledninger til hvordan man sætter mailkonti til Gmail op. Man kan ikke bruge TDC's vejledninger, da der er forskelle mellem Gmail og TDC-mail.

Både Outlook og Live Mail kan håndtere Gmail, TDC-mail og Microsoft Hotmail samtidig uden problemer.

M.v.h.

MS-ERIK

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)