Mail

Jeg har problemer med at læse min mail i mit outlook program. Jeg har fulgt vejledningen til outlook 2010. Men får fejl når den forsøger at logge på. Tænkte om det kunne være programmet, så jeg forsøgte med windows mail. samme skete. Forkert password. Jeg har ingen problemer online - med at logge på. Vil bare gerne bruge et standard program til at logge på med.

Jeg har ikke kunnet finde noget omkring det.

Er der nogen der har nogle forslag?

3 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

sådan uden at jeg ville gennerellisere så tror jeg du har samme fejl sam de fleste andre der skriver om det problem.

du bruger den samme kode som du du skal bruge til at logge på webmail, og i 99,9% af tilfældene er det ikke den samme kode.

den kode du skal bruge er den du laved da du oprettet din mail adresse, hvis du har glemt den, kan du ved at logge på webmail lave en ny kode, jeg er ikke sikker på hvor men jeg mener det er under indstillinger >> password

så skal bu bare skrive din ny kode.

husk, dit brugernavn er din email adresse.

Hej

Jeg har prøvet der skrevne, men lige lidt hjalp det. Jeg har fulgt vejledningen som TDC skriver.

Både med Outlook 2010 og Windows live(bare for at prøve noget andet). Min kones mail virker godt nok,

gmail. Underligt

hmmm oplever det samme. jeg kan hente i thunderbird, som jeg har gjort det i årevis. Ville så sætte op så min gamil konto hentede - fik at vide bruger / password ikke passede sammen. Prøvede så med min nye asus eee pad - samme svar bruger / pw passer ikke. Men thunderbird klient, samt web mail kører... - Nogen forslag? SGA

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)