Mail

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Bruno03

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Dit indlæg er desværre tomt. Vil du være venlig at skrive det igen. Prøv evt. at se denne tråd, . om der er noget der kan hjælpe dig.

Hejsa i forum.

Jeg har fået lavet det sådan at jeg kan læse forsk. mails på vores komputere, altså fået oprettet 2 kundenumre på TDC.

Men hvordan registrerer jeg mit nye kundenummer, og hvordan får jeg flyttet rundt på vores mails, så der er nogen til min kones pc, og andre til min pc ?

Hilsen

Peter

Omdømme 1
Hej Peter

Det er et par dage siden du har stillet dit spørgsmål.

Du skriver at du har 2 kundenumre.

Betyder det at du har 1 kundenummer der er tilknyttet dit bredbånd og at du har tilkøbt et netbacis abonnemen til 29 kr.

Eller er det et ekstra familie-login du har oprettet?

Hvis det er det sidste jeg nævner her, tror jeg ikke der følger en ny mailadresse med til dit nye kontonummer, men prøv selv at læse denne side. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27923

Det er muligt at jeg har misforstået dig, og har givet dig forkerte vejledninger, men så håber jeg der er andre brugere der kan give dig en bedre vejledning.

Skriv gerne igen med suplerende oplysninger, da jeg tror der er for få oplysninger til at kunne give dig et bedre bud på en løsning.

Hejsa Maja.

Jeg har tilkøbt sådan et 29 kr. ekstra abb.

Hilsen

Peter

Omdømme 1
Hej igen

Jeg er ikke stiv i hvad du konkredt skal gøre, men prøv at gå ind på TDC-selvbetjening. Ude til højre står der tilmelding af flere abbonementer.

Prøv det først.

Besvar