MAC sikkerhedspakke

Har lige "opgraderet" min Mac med Mountion Lion, og efter dette er der kommet et rødt X på min sikkerhedspakke, som jeg ikke lige kan få væk. "Der er et problem med realtidsscanning" skriver den. ??

4 Kommentarer

Omdømme 3
Hej,

Hvis du går ind i TDC Sikkerhedspakkens hovedmenu og derefter klikker Indstillinger > Computer > Virus og spywarescanning. Er der så et flueben i "Aktiver realtidsscanning"?

Det kan også være du bare mangler at opdatere softwaren, dette gøres fra menuen og derefter trykker man "Opdater"

Hilsen Alex

Hej

Jeg har samme problem. Når jeg går ind og sætter flueben ved "Aktiver realtidsscanning", så forsvinder fluebenet af sig selv, som om at jeg ikke kan gemme ændringen/fluebenet. Kan i fortælle mig, hvad jeg skal gøre for at fluebenet bliver ved med at være der?
#ForumBruger942 jeg oplevede det samme problem, men fik det løst på følgende måde:

1. Gå ind under Systemindstillinger
2. Vælg Sikkerhed og anonymitet
3. Nederst under "Tillad programmet hentet fra:" poppede der en forespørgsel op om at tillade systemopdatereringer fra TDC Sikkerhedspakke. Dette tillod jeg, og derefter kunne jeg aktivere realtidscanning uden at fluebenet forsvandt igen (tror endda at den selv sprang til vinduet og markeret det hele for mig).

Håber det virker for dig også!
Hvorfor er vi to med samme brugernavn?
Beklager skulle ikke være skrevet

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8