Måske findes TDC slet ikke!

Min bekymring er: måske findes TDC slet ikke!

Det kunne jeg måske leve med hvis ikke TDC havde vores bredbåndsforbindelse. Lad mig give et eksempel. Du nedlægger dit fast-tlf-nummer. Du vil spørge TDC hvad der skal ske med brugte dele når TDC pludselig sender en HomeBox ADSL med to beskeder: montør kommer / montør kommer ikke. Du går ind på tdc.dk. Du logger måske endda ind på TDC selvbetjening. Du har nu 45 valgmuligheder som henviser til hinanden.

- Du kan ringe til en gang dåsemuzak med en menu til nogle unge mennesker uden efternavn som stiller dig videre til mere muzak - du betaler for at vente.

- Eller du kan sende en mail til TDC. Nej det kan du ikke, du kan udfylde en form. Men du kan ikke sende den hvis du ikke har et 9-cifret nummer fra TDC, du kan ikke bruge dit 12-cifrede brugernummer fra TDC. Du kan så heller ikke skrive efter det! Du skal desuden også opgive dit fulde navn, e-mail adresse og postadresse samt det tlf-nummer sagen drejer sig om plus andre private numre som ikke har noget med TDC at gøre. Ellers kan du bare ikke "sende en mail til TDC". Altsammen oplysninger som TDC enten allerede har eller som ikke vedkommer hverken sagen eller TDC.

- Og så kan du selvfølgelig sende et menneske postalt brev til TDC. Problemet er bare TDC læser ikke / besvarer ikke gammeldags post. 

- Du kan gå i en TDC butik! Nej den går ikke. "Vi kan sælge dig nyt udstyr til dig men du må kontakte TDC hvis du har problemer. Det er pærenemt du går bare ind på tdc.dk".

Måske findes TDC slet ikke!

2 Kommentarer

Omdømme 4
Hej composer

Jeg kan godt se din frustration, men at du betaler for at ringe Hotline, er så vidt mig bekendt gratis, hvadenten du bruger mobel/fastnet.Blinkende humørikon

Jeg ved ikke lige hvad der sker når man ringer ind for andre, til mig siger de altid deres for-og efternavn.

Det var lidt om mine oplevelser hos TDC.

Andre må gerne kommentere dette, hvis jeg tager helt fejl angående at ringe gratis til Hotline.Blinkende humørikon

hilsen bbs

Omdømme 3
Naturligvis er det gratis at ringe til 80 . . . numre, men problemet med muzak er det helt bestemt, og hvad jeg finder er et større problem er at det er meget sansynligt at man kommer til at tale med er person der ikke ved noget om ens problem og derfor ikke er interesseret i at finde en løsning.

Jeg havde et lille problem med mobil bredbånd. Det varede  ca. 1 år før jeg endelig fandt en person der gad hjælpe mig, på trods af at løsningen var ret enkel.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)