Lydkvalitet på TDC Play til Mobil

Hejsa

Jeg har lige hentet den nye app til Android telefoner, så jeg kan få glæde af musiken på mobilen.

App'en fungerer sådan set ganske fint, men jeg blev da godt nok skuffet over den kvalitet, som musikken kommer med. Det lyder som om alt over 4KHz er filtreret fra. Ingen diskant overhovedet. [i]

Og nej, det er ikke lydkvaliteten fra min mobil, den er gal med, for alt andet musik jeg selv har lagt over på mobilen lyder ganske fint.

Hvilken bitrate kommer musikken ned til mobilerne med? 32Kbit? 16Kbit?

Hvis det er standarden, så kan jeg da godt forstå det ikke bliver brugt mere. Øv. [i]

3 Kommentarer

Omdømme 1
Personligt syns jeg faktisk. Lydkvaliteten er ganske fin. Bruger du høretelefoner? Det gør jeg nemlig, så måske har det noget med det at gøre. Hvilket mobil abonnement har du og hvordan er din dækning? Det er stadig en beta så det kan jo os være der er lidt problemer med det. Håber også at man en dag kan hente sangene med app'en
Omdømme 5
Hej,

der er meget med lydkvaliteten, i tråden om App'en

/t5/Mobil/TDC-Play-Android-Applikation/td-p/12295.

Hvis du går ind i den tråd og skriver kan Play teamet få et over blik over hvilke telefoner der er problemer med, du skal bare skrive hvad du har skrevet her + hvilken telefon du har.

efter hvad jeg lige har opsaveret er det kun HTC telefoner der har problemer med lydkvaliteten.

sony ericsson x10 folket, har jeg efter havd jeg lige pt kan huske ikke hørt noget om at der skulle være problemer med kvaliteten, selv har jeg en x10 mini pro, og jeg vil sige at min lydkvalitet er blevet bedre i forhold til den musik jeg har hented på Play siden

Jeg har ganske rigtigt en HTC Desire.

Og jeg har også prøvet hovedtelefoner - hvilket det absolut IKKE blev bedre af.

Jeg håber der bliver fundet en årsag til det - det vil godt nok være lækkert! Glad humørikon

Men jeg "flytter" min tråd til tråd om TDC Play app'en. Takker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)