Lyd forsvinder og blive til hyletone | YouSee Community

Lyd forsvinder og blive til hyletone

Vis første besked

37 Kommentarer

Har samme problem. Mega træls da jeg sidder uden for hjemmet og havde glædet mig til at se Le Mans med den bærbare. Har en HP pc, men det burda jo ikke være et problem. Har forsøgt med både chrome og explorer = samme problem. Håber da sanrt TDC får læst alle disse indlæg og får prioriteret denne fejl lidt højere.

Så vågen dog op TDC!!!! Elendig service i har!!! 

Hyletone på flere kanaler. Jeg har en Acer med windows 7.

Hej.

Jeg har her i ferien haft tid til at søge lidt på problemet.

Det viser sig at en del yousee kunder har haft samme problem.

yousee har postet et link til en ny version her : http://forum.yousee.dk/showthread.php?5769-Ny-version-af-plugin-til-YouSee-Web-tv

jeg fjernede det gamle og intallerede yousee's .

Det virker for mig.

VH Christian

HURRA 

det virker også for mig, indtil nu.

Så til jer andre, prøv at installer det plogin som Christian anbefaler.

Jeg har også problemet med hyletone, og har vel haft problemer siden der blev skiftet til det nuværende format og afspiller. Jeg har lige prøvet forslaget med yousees afspiller, men det virker desværre ikke for mig på en ca. 4 år gammel HP, i øvrigt købt hos TDC. Jeg har haft kontaktet TDC igennem tlf., hjemmeside/ forum og facebook. Forsøgte i dag, at komme igennem til "opsigelse", men med over 20 min. ventetid vælger jeg et andet tidpunkt. ALT I ALTFOR DÅRLIGT!!!

Jeg har også problemer med lyden hyler og hopper. Jeg synes simpelthen det er for dårligt at der ikke sker noget. Og man høre jo ikke noget fra TDC selvom de lover at ringe !!!!!!!!

Efter jeg klagede er det blevet bedre men kun på Charlie.

På dr1-dr2-tv2 er der ingen hyletone men efter 2 min. hopper lyden så man næsten ikke kan forstå hvad de siger.

Det er jo mærkeligt at de ikke kan finde ud af problemet, når der ingen problemer er, når jeg spiller musik på play

Paula

Jeg har lige prøvet det nye plugin som der er en der forslå og indtil vider virker det for mig med et hak eller to i lyden engang imellem, jeg har en HP som køre windows 7 og er ca. 4 år. U fatteligt at TDC ikke gøre noget ved det, nu må vi se om de giver mig den kompensation som de love mig, TVIVLER

Omdømme 2
Har afprøvet den version der er frigivet som en Beta version fra You See.

Her virker det perfekt - på win7 - og XP.

Jeg har endda fået tilsendt en version fra TDC - med samme versionsnummer 3.6.0 - 

Jeg har afprøvet den fra TDC og der var adskillige problemer stadigvæk.

Jeg fik den tilsendt fra TDC til test her hos mig.

Jeg testede - sendte testresultater tilbage af 2 gange og efterfølgende er der ikke sket en skid fra TDC's side.

Ikke engang bemærkninger til mine testresultater.

TDC er meget lidt villige til at kommunikere - og skal der noget fra dem til mig/os går alt i stå.

Meget skuffende.

Hilsen - en meget skuffet TDC kunde

Tak for linket, Christian - det fungerer perfekt.

Utroligt at TDC vil/kan sidde problemet overhørigt i så mange måneder.......og vel egentligt

tankevækkende at vi brugere ikke for længst har fundet en anden udbyder.

Det siges, at TDC har de bedste tilbud, men til gengæld den værste service.

Men endnu en gang tak for hjælpen, Christian.

Mange hilsner Søren

Omdømme 2
Badge
Sv: Lyd forsvinder og blive til hyletoneIndstillinger for 57 sekunder siden

Hej til alle mine Forum partnere

Ja jeg kan nu også tilslutte mig med hensyn til Web-tv.

Fik 18. juni 14 Home Duo Fritid og fik det så afprøvet 18. juli 14, hyl på alt, undtaget var DR.

Minn Pc er en Acer L5100 stationær (oprendelig med Vista men med mulighed for opgradering til 7)

Prøvede så pc da jeg kom hjem og det var det samme.

Bruger ikke Web så meget når jeg er hjemme så måske har jeg også været ramt lige så længe som jer andre.

Prøvede 20. juli 14 en bærbar asus der kører 8.1, her var ingen problemer.

SKAL MAN VIRKELIG OPGRADER SIN PC TIL W 8, nej TDC må tage sig sammen, jeg kunne foreslå, at vi bomber dem med e-mail eller skriver til TDC på Facebook, men om det hjælper ????????

Venlig hilsen

til alle der er ramt af dette problem

Jørgen

Nå TDC.
skulle i ikke få FIXET DETTE LORTE PROBLEM ?????????????

vi betaler jo sådan set får en ydelse, som i IKKE kan levere.

men vi kan jo tage dette videre til pressen, med hvordan i behandler jeres kunder.

i det mindste kunne i tage at underrette jeres kunder om at i ikke er istand til levere alt hvad i lover når man snakker abonnement med jer. ( men er det også for meget ) ????????

Omdømme 1
Har lige prøvet at kikke på udenlandske kanaler, og ser til syneladende ud til, at virke fint men jeg tror at der kan være

andre årsager til jeres problem??? måske en video drever???.

men jeg har fundet noget som mange har og der er masser af tv

kanaler i jeg sætter en link her= http://cinemator.net/diskussion/

prøv at kikke på den VH HC21. Ligeglad humørikon

Besvar