Login problem - hjælp søges | YouSee Community

Login problem - hjælp søges

Jeg bruger en web tjeneste til at se Major League Baseball, denne tjeneste udbydes af Major League selv og findens på denne adresse:

http://mlb.mlb.com/index.jsp

Mit problem er som følger:

I danmark på TDC's net kan jeg ikke logge ind - funktionen login timer ud.

I sverige med samme laptop på Telias net kan jeg sagtens logge ind, og hos min kamerat her i Danmark (bruger en udbyder anden end TDC) kan jeg sagtens logge ind.

Vi har Home Trio og jeg har forsøgt at logge ind med 5 forskellige computere kørende Windows XP, Vista og Win7, ingen af dem kan logge på i Danmark.

Kan nogen mon prøve at oprette sig som bruger på mlb.mbl.com (det er gratis) og se om de kan logge ind, hvis de kan så må jeg antage at noget er helt galt med min linie, hvis ikke må antagelsen være at dette er et TDC relateret problem.

3 Kommentarer

Har nu forsøgt via telefonisk kontakt til TDC at få hjælp, uden held.

Det eneste jeg jeg har brug for at vide er om dette er et generelt Home Trio problem eller om det er lokalt problem på mit udstyr.

Er der virkelig ikke en der kan ulejlige sig med at teste login funktionen for mig?

Virker fint her - både den normale version og den "lette" http://mlb.mlb.com/mlb/homepage/narrowband.jsp

Hvad browser bruger du?

jeg kører firefox samt google chrome - da jeg syntes IE er alt alt for tungt.

Jeg har prøvet med Safari (Windows version), Firefox 3.6, Explorer 8 og 9 beta og ikke mindst Chrome.

Jeg har forsøgt mig med mine to stationære PC' ere og to laptops, hvor de tilsammen dækker over Win XP Pro, Vista Home Edition og Win 7 Pro - ingen af dem vil logge ind.

Godt nok underligt synes jeg.

Må prøve at ringe til TDC igen - de tager mig desværre ikke ret alvorligt (måske med god grund) når jeg fremlægger mig problem.

Er dog lidt trist at betale for at kunne se World Series og så sidde med en nitte Trist humørikon

Tusinde tak for hjælpen, det var flinkt af dig at tage dig tid til at teste dette for mig.

Besvar