Login in virker ikke


Mit login in virker ikke på min mobil lige pludselige. Siger "login mislykkedes" jeg har ikke adgang til musik enten pga mit abonnement eller der er problemer med login. 

Har ikke haft problemer før. Har prøvet at geninstallere app'en

9 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +1
Hej Anjatøs,

Jeg kan se, at du mangler et svar i denne her tråd.

Det lyder mystisk, at du ikke kan logge på TDC Play, hvis du tidligere har haft adgang. Det kan være, at du har lavet en abonnementes-ændring, som har gjort, at du måske har mistet adgang til TDC Play.

Jeg vil anbefale dig, at du tager kontakt til vores kundeservice, som kan hjælpe dig med at logge ind, eller i så fald forklare dig, hvorfor det ikke længere er muligt.

Hvordan du fanger kundeservice, kan du se i linket HER Glad humørikon

Jeg har nøjagtigt samme problem kan ikke logge in

får oplyst "tjek dit abonnement"

mvh Jackie

Jeg har samme problem i dag. Har ellers virket upåklageligt, men i dag får jeg besked på, at mit login mislykkedes.

Har endda forsøgt mig med at oprette et nyt kodeord, men det virker heller ikke??

Vh Mette

Samme her...og det virkede i går aftes

Samme problem hér. Kan ikke åbne hverken TDCPlay film eller musik. Får besked om at 'det ikke er omfattet af dit abonnement' ... hvad det er ifølge de oplysninger, jeg kan tilgå via selvbetjening. Jeg har ikke ændret på mit abonnement for nylig og havde ingen problemer med at tilgå TDC play inden App'en  blev moderniseret ;-)

OK - så virker det tilsyneladende igen .....

Mit virkede heller ikke tidligere i dag, men nu gør det...

YouSee har opdateret profilerne i kundedatabasen, synkroniseret med abbonementsordningen og derfor har I ikke længere nogen adgang til YouSee Musik. Om det er købmandskab eller dårlig service er et godt spørgsmål, jeg har åbentbart ændret mit abbonement i april uden at kende konsekvensen.

Er jeg blevet oplyst korrekt, har jeg overhørt/overset noget med småt, måske?
Det har virket indtil nu, har anvendt tjenesten i mandsminde eller næsten, men nu er jeg så "heldig" at jeg også har et mobilabonnement, så kan jeg jo bruge det. Fint jeg mister godt nok alle mine playlister, offline musik, men så kan jeg jo starte på en frisk igen 🙂 Hvor heldig har man lov at være 😳

Synkronisering af ens konti kan desværre ikke lade sig gøre 👎

Tænker en god del af kunderne hos YouSee er lige så heldige som os ☹️
Omdømme 5
Badge +5
Hej Renardo

Jeg har svaret dig her i denne tråd.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)