Login for at se mine mails...

Er det blot mig der ikke kan få lov at logge ind og se mine mails ????

13 Kommentarer

Omdømme 4
Hej tripelx

Nej jeg har også lige haft et kortvarigt problem, et lille fif, du kan altid se dem i webmail(samme login som TDC Forum)

hilsen bbs

Hej.

Det er ca 1/3 af tcd-kunder der er ramt af ikke at kunne se deres mails.
Tdc har kørt en opdatering som laver dette problem.

Indtil der er rettet kan du gå ind via "Mit TDC" og til Selvbetjening - log ind og tryk på email, så kan du se og læse dine emails - men det ser ikke ud som det plejer, men bare man får adgang....., ikke ??
Syntes det er for dårligt at TDC ikke skriver om problemer på deres indgang til hjemmesiden.

Håber det hjælper dog og andre. Har selv kæmpet med det som du nok kan læse....
Fortsat god dag samt weekend.

Hej fra Katja

Syntes heller ikke der er god nok info... Jeg er nu kommet hjem og har ingen problemer med min mail... Det havde jeg på mit job idag, og i går aftes hjemme...

God weekend

Connie

Det kan det være eftersom brugeren selv selektivt kan vælge dem begge, - men det er det meget langt fra i alle tilfælde.

Jeg har fjernet upassende indhold fra dette indlæg. Samtidig er brugeren blevet bortvist. Vi ønsker ikke personer på dette forum, som ikke kan finde ud af at skrive pænt til andre. Så denne bruger er ikke længere velkommen på dette forum!!

Patrick, Forum moderator

..hov hov må vi lige få en pæn tone. Det er almendelig høflighed også selvom man ikke er enig i synspunkter. Dernæst har jeg ikke påstået at det er sådan, men kun at man kan komme den vej ind til sin mail uanset hvilket password man har....

Fortsat god weekend.

Omdømme 1
@Katja_02 - Tak i lige måde.Glad humørikon

@Alle 

Citat fra et indlæg skrevet at Patrick om pasword:

"

Når man opretter et login til Mit TDC, kan man tilmelde sig en række tjenester såsom Webmail, TDC Selvbetjening, TDC Play, TDC WebTV, TDC Webdisk.

Alle disse tjenester, undtagen Webmail, tilmeldes med telefonnummer/EM-nummer og det 9-cifrede kontonummer.

Webmail tilmeldes i stedet ved at indtaste pågældende e-mail adresse, samt det password der hører til e-mail adressen.

Det vil sige at benytter du en e-mailklient på din computer, såsom Outlook, Windows Live mail, Outlook Express osv. til at hente dine e-mails, skal du benytte det password, som e-mailklienten er sat op til at huske på, for at tilmelde dig Webmail.

Hvis du mister passwordet til din e-mailklient på PC'en, og du allerede har tilmeldt dig Webmail, kan du gå ind i Webmail og lave et nyt password. Gå ind på www.mail.dk, vælg "Indstillinger" i menuen til venstre, og tryk på "Password".

Har du ikke tilmeldt dig Webmail, er du nødt til at kontakte TDC, for at få tilsendt et nyt password til din e-mail adresse, passwordet sendes via Post Danmark.

Hvis du har dit 12-cifrede kundenummer, skal du ringe op på 80808047 og vælge 2, 1 og 1 i menuen, så sendes der automatisk et nyt password.

Har du ikke dit 12-cifrede kundenummer, skal du i stedet trykke dig igennem til personlig betjening, dvs. 80808047, tryk 2 og 2."

Citat slut.

Det var god information, jeg har brugt masser af tid og undret mig meget over hvad der var galt med min arbejds pc , der er ingen fejl på min hjemme pc. Jeg har slet ikke kunnet komme ind på min mail med min genvej og når jeg så kom ind via skrevet adresse til TDC så var min side med mail helt forkert, kan kun se selve mailene, de fylder hele siden, så der ikke kan ses andet heller ikke kolonne ude i venstre side ,hvor menu til indbakke, spam, osv. er.

Er det et problem der bliver løst eller hvad ? og hvorfor findes problemet kun på nogen pc og ikke på andre ?

Mvh. gwh

Hej igen.

Ja det er netop det problem jeg også havde. Det skyldes at TDC ruller nogle opdateringer ud.

Årsagen til at det ikke er alle pc'er som har problemer er at det er versionsafhængig af din Internetbrowser.

Altså hvis du bruger Internet Explorer er det nogle bestemte verioner af denne som gør problemer. Du kan hente en ny version eller bruge Google's Internetbrowser eller opsæt din Microsoft Outlook så skulle det også hjælpe. Det skal lige siges at hos mig forsvandt problemet igår ca ved 16.30 tiden. Så hvis du har tålmodighed så vent på TDC - de arbejder med at løse problemet for alle os brugere.

Men de kunne godt skrive om problemet på forsiden af deres hjemmeside......

Fortsat rigtig god dag.

Hej fra Katja

Tusind tak for svar Katja Glad humørikon

Så blev jeg også glad igen, for nu virker det også på min arbejds pc , alt ser ud og virker som det plejer.

Men du har helt ret TDC  kunne godt oplyse om det, vi tror jo at det er vores pcer, der er noget galt med.

mvh. sjanigydi

Ønsker god aftenGlad humørikon

Omdømme 1
Jeg er enig med Katja_02 og sjanigydi.

Jeg kan ikke forstå det kun er de kunder der finder vej til hotline og til forum der kan få den oplysning.

I de tilfælde hvor det er en fejl, som berører så mange kunder, ville det klæde TDC at være mere åben og gi' en udmelding.

Jeg kan godt se det måske ikke gavner salgstallene, at nye kunder ser sådan en meddelelse på TDC's forside, men det ville måske give flere tilfredse kunder.

Et alternativ kunne være en mail til samtlige kunder om der der måske er prolemmer med at se webmail. Mange kunder er trods alt afhængie af at kunne se deres mail. Måske over i købet arbejdsrelateret. For som sjanigydi skriver: Man tror jo det er ens pc, der "danser kalypso".

Hej kan ikke se de mails der ligger i min boks ..kan de videre sendes til min nye adresse...

Omdømme 1
I er velkomne til at pinge mig en anden gang, når I oplever den slags. Vi har måske ikke været klar over det, når det ikke har ramt alle... 

Stina

Omdømme 1
Jeg skal lige forstå dit problem.. Du kan ikke se nogen mails i din indbakke overhovedet? Og du ved, at der er nogle?

Har du prøvet med en anden browser jvf debatten herover?

Stina

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P