log ud på mail.

Hejsa

Har de sidst par dage oplevet at jeg ikke har kunnet logge ud på min TDC web mail, den opdatere bare siden istedet for. Jeg har så gået via TDC play og logge ud den vej.

1 Kommentar

Omdømme 4
Det lyder spooky, - og det er ikke en fejl jeg kan fremprovokere på min PC.

Generelt om login så forholder set sig således at logger du ind på eksempelvis "Mit TDC", så vil du efterfølgende automatisk være logget ind på de øvrige sites hvor du anvender samme brugernavn og adgangskode, - det vil sige TDC Play, Webmail, TDC Forum osv.

Logger du ud på blot een af disse åbne sites, så bliver du logget ud af dem alle. Så din løsning med at logge ud på TDC Play er for så vidt ganske udmærket omend det er irriterende med en sådan fejl.

Det er dog ikke en fejl som ville bekymre mig meget. Der er ingen fare eller ulemper forbundet med ikke at logge ud af Webmail, og du bliver relativt hurtigt logget af automatisk hvis sitet har været inaktiv i nogen tid.

Jeg ville satse på at det forsvandt af sig selv, - eller eventuelt rydde op i min Internetcache. Det kan du gøre med CCleaner, hvis du har den, eller du kan gøre det ved at klikke på "Funktioner > Slet browserdata" i Internet Explorer, hvis det er den du bruger.

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P