Men i fredags skiftede jeg så, over til en VDSL forbindelse. Wupti alle problemerne er væk/borte!!
Ikke eneste gang har jeg oplevet at billedet har fryset, siden jeg skiftede fra det alm. ADSL til den mere jævne VDSL forbindelse.
Hvorfor gør TDC ikke dette til en standard løsning for, kunder som har Home Trio TV. Løsning?
Det vil fjerne mange af jeres problemer.
Bedste svar af Martin12_01
Hej Munk
Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.
Jeg er glad for, at dine problemer med TDC HomeTrio er forsvundet. Med VDSL har vi mulighed for at sende større hastighed end med ADSL, men det er stadig begrænset af båndbredde og afstand til central.
Billedfrysninger sker oftest pga. fejl på linien eller udstyr. I dit tilfælde var det dog båndbredden, som skabte problemet. Og derfor afhjalp det at komme over på en VDSL - men det er ikke altid årsagen. I de situationer, hvor det vil løse problemet - og VDSL er en mulighed på adressen - vil vi naturligvis løse det på den måde.
Venlig hilsen
Martin
TDC Forum Moderator
Se original
Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.
Jeg er glad for, at dine problemer med TDC HomeTrio er forsvundet. Med VDSL har vi mulighed for at sende større hastighed end med ADSL, men det er stadig begrænset af båndbredde og afstand til central.
Billedfrysninger sker oftest pga. fejl på linien eller udstyr. I dit tilfælde var det dog båndbredden, som skabte problemet. Og derfor afhjalp det at komme over på en VDSL - men det er ikke altid årsagen. I de situationer, hvor det vil løse problemet - og VDSL er en mulighed på adressen - vil vi naturligvis løse det på den måde.
Venlig hilsen
Martin
TDC Forum Moderator