Licensproblem i Play


  • Deltager
  • 4 kommentarer
Siden i går har jeg ikke kunnet spille musik hentet via Play. Jeg kan godt streame. Men hvis jeg henter musikken hjem til pc'en, vil mediaplayer hente en licens første gang musikken skal afspilles. Dette kan jeg ikke. Har prøvet fra 3 forskellige pc'er. Får 2 fejlmeddelelser. denne:

******************

Vi har et teknisk problem med at levere din licens, men du kan stadig godt downloade og afspille musik. I mange tilfælde skyldes fejlen, at du ikke har opdateret din Windows Media Player. Klik her for mere information
******************

Eller ved forsøg på at afspille et nummer netop downloadet:

 

******************

Error contacting lic server: null

******************

 

Som sagt har det stået på siden i går.

Hvad skyldes dette og hvordan/hvornår løses det?

Nogen der ved det??

 

/Helge [i]

4 Kommentarer

Omdømme 1
- har samme problem, kan godt afspille filer jeg har hentet tidligere, men filer hentet i går får jeg licens problemer med, og jeg har forsøgt alt hvad TDC og Microsoft beskriver omkring DRM licenser :-(

Jeg har samme problem, og den løsning de linker til fungere ikke.

Desuden har jeg ikke Explore, men køre med Google Chrom som browser, og den er der ikke beskrevet en løsning til. Har dog prøvet at installere Explorer igen og opdatere Media Player, men det løser ikke problemet.

Mvh.

- Christian

Samme problem her... :-(

Det er et centralt TDC problem og de arbejder på at rette det.

/Hartvig

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)