leje af film "The Watch" fungerer ikke, hakker og mister lyd :(

Vi sidder her en lørdag aften og har set frem til at leje en film og slappe af.. Så vi lejer "The Watch" på home trio boksen, men den hakker og mister lyden hele tiden, vi kan altså ikke se den...

Og vi kan ikke komme i kontakt med TDC kl 21 en lørdag aften [i] Det er godt nok dårlig service at så stort et selskab som TDC der tilbyder ydelser hele døgnet uden at have teknisk support hele døgnet. Vi er meget skuffede.

Andre der har haft problemer med den film eller andre film?

3 Kommentarer

Omdømme 3
Jeg er ikke bekendt med at der skulle være et generelt problem med lige netop denne film, men jeg får meldt det videre hurtigst muligt.

Hvis du ikke allerede har gjort det, vil jeg anbefale dig at kontakte vores hotline så du kan få kompenseret omkostninger for lejen af denne film. Man skal jo ikke betale for noget man ikke kan se tilfredstillende Glad humørikon

/Alex

Tak for svar, jeg har fået det ordnet med hjælp fra en tdc medarbejder og skal ikke betale for filmen Glad humørikon

.. Dog synes jeg virkelig at der burde være telefonisk hjælp døgnet rundt når TDC tilbyder ydelser døgnet rundt...

Omdømme 3
Det kan jeg sagtens se din pointé i. Dog fra et forretningsmæssigt synspunkt vil det være en enorm udgift, da vi har Danmarks største callcenter. Skulle døgnsupport for privatpersoner blive etableret, vil det nok påvirke abonnementspriserne på en måde der ville gøre os ude af stand til at konkurrere på markedet.

Virksomheder med erhvervsløsninger har døgnsupport, men det bliver også reflekteret i deres priser.

Men dit ønske er noteret, og sendt videre! Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P