Lej film-knap mangler

Kan se Castle sæson 1 på både pc og tv, sæson 2 kan ikke "lejes" (knappen mangler). Sæson 3 findes til gengæld kun på pc, ikke tv, men kan heller ikke lejes.

8 Kommentarer

Omdømme 3
Hej,

Jeg har lige testet det af på vores TV, og jeg kan fint se både sæson 2 og 3 af Castle under 100 film i TDC Film menuen.

Kan du prøve at genstarte din TV-boks og prøve igen?

Du har ret...sådan set...jeg gik ind under 100 serier og ABC on demand, der var den ikke.

Men på pcen virker det stadig ikke.

Omdømme 3
Testede også lige på PC, der virkede det også.

Prøv at se om der meldes nogle fejl på denne side, fra den computer du oplever fejlen på: http://webtv.tdc.dk/systemtest

Du kan også prøve at nulstille dine internetindstillinger, og derefter prøve igen.

Omdømme 4
Hej Alex

Jeg har altså samme problem  som nursetec og min test siger at alt virker, sæson 1 af Castle kan lejes på pc og men 2 og 3 er der ingen mulighed for at "leje"

På tv kan jeg se alle 3 sæsoner, så hvad kan der være galt med pc, jeg ved at der før har været problemer  med "lejknappen"og at det var en fejl fra TDC's side. Det var på LOST, og det er stadig galt, kan fint "leje" sæson 1, men 2 og 3 er der heller ingen "lejknap" ved???

hilsen Bente

Jeg læste lige tilbage og kan se jeg nok har udtryk mig kryptisk. "problemet" på mit tv blev løst når jeg gik ind i menuen, som anvist af dig, Alex. Tak for det :-)

Så ikke mere om tv.

På min pc kan jeg fint se alle 3 sæsoner, MEN har kun "lejeknap" på sæson 1.

Sæson 2 og 3 kan jeg med andre ord fint se oversigt og resume, men kan ikke leje nogle episoder.

Selv om jeg synes det ville være underligt, hvis det var mine indstillinger der gør at lejeknappen forsvinder på 2 af sæsonerne, prøvede jeg lige med 3 forskellige pc´er og 2 forskellige browsere og "lejeknappen" dukker ikke op på nogen af dem.

Håber det tydeliggjorde problemet. Hvis du, Alex, kan finde knappen på de 2 sæsoner, må du meget gerne fortælle hvordan du gør Glad humørikon

Omdømme 4
Hej nursetec

Ja det er jo også det jeg skriver, på tv er det alle sæsoner der kan ses, men IKKE på pc.

Sæson 1 Okay(Lejknap til stede)

Sæson 2 Ikke okay( der er ingen lejknap)

Sæson 3 Ikke Okay(der er ingen lejknap)

Jeg tror altså det er en fejl fra TDC's side!!!! Som jeg skrev i mit første indlæg, har det før været galt i serien der hedder LOST, og den fejl er der endnu.???

hilsen Bente

bbs skrev:
Hej nursetec

Ja det er jo også det jeg skriver, på tv er det alle sæsoner der kan ses, men IKKE på pc.

Sæson 1 Okay(Lejknap til stede)

Sæson 2 Ikke okay( der er ingen lejknap)

Sæson 3 Ikke Okay(der er ingen lejknap)

Jeg tror altså det er en fejl fra TDC's side!!!! Som jeg skrev i mit første indlæg, har det før været galt i serien der hedder LOST, og den fejl er der endnu.???

hilsen Bente

Ja, det er det samme her med LOST; sæson 2-3-4-5-6 er der ingen Lej film-knap på.

Omdømme 3
Hej herinde,

Kan godt se problemet, og vi arbejder på at få det fejlmeldt. Glad humørikon

Edit:

Det er nu meldt ind nu, håber det bliver løst hurtigt Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@