Svar

Lectio

Hej - min datters forbindelse til Lectio er "gået i stykker" efter installation af ny router (Home Duo). Vi får denne besked/skærmbillede:

Internet forbindelsen er afbrudt - se også vedhæftede screen dump

Ved simpelthen ikke hvordan man får genoprettet, og hvorfor man - når man trykker på Hjælp - kommer over på TDCs side??

Linket fra Gymnasiets (Nørre Gymnasium) hjemmeside til Lectio virker fra min arbejdspc, så det er kun på datterens/vores private pc, at forbindelsen er i stykker.

Hvad gør vi?

[i]

icon

Bedste svar af lotteraa 27 juni 2012, 08:52

Hej igen - har nu fået sat min hastighed ned til 4 Mbit, og routeren holder nu forbindelsen .... så problemet er vel løst.

Mvh

Charlotte

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3
Kun mig der ikke kan se billedet ?

Hej Lars - ved ikke, hvorfor billedet ikke kunne ses. Men jeg har lige oplevet fuldstændig det samme på min arbejdspc med KRAK. Dvs. det er nok bare et tilfælde, hvilken side der bliver ramt, når routeren går ned. Har haft tekniker fra TDC både fredag og i dag, og han mener, at jeg kun kan køre 4 Mbit og ikke de 10, som mit abonnement ellers giver. Jeg var bange for, at det var selve linket ml. skolen og Lectio, der var berørt, men det tror som sagt ikke længere. Har nu også set, at der er rigtigt mange, der har tilsvarende router/forbindelsesproblemer.

Hej igen - har nu fået sat min hastighed ned til 4 Mbit, og routeren holder nu forbindelsen .... så problemet er vel løst.

Mvh

Charlotte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)