jeg har slukket min router og box.... og tændt igen :-)
jeg har prøvet at ordne min computer, men jeg kan nu se at det ikke er den der er problemet for den har det faktisk rigtig godt.
jeg har prøvet at lave DNS-server adressen om ( som TDC har rådet mig til) men det har ikke hjulpet en meter.
det er ligemeget om jeg sletter mine bogmærker eller ej. for den er også 16 sec. om at åbne disse....
ja i læste rigtigt 16 sec. om at åbne en enkelt side... det er simpelthen aaaalt for langsomt... er der nogle der har nogle ideer....
jeg kan først få hjælp af TDC på onsdag d 5/6--- og det er der jo lidt tid til... og så ville de nok bare fejlmelde den.
Bedste svar af lotten26
Hej Imac.
pyha. så havde jeg forstået det... ;-)
nej jeg er bestemt sikker på at de 11 var trådløst, men det var for 2 dage siden jeg lavde den test. så jeg lavede en ny test og den viste også VÆSENTLIG langsommere forbindelse.
Jeg var omkring de 3 trådløst ( idag) det syntes jeg dog er en Markant forskel?????
11 i hverdagen og 3 i weekenden... og især når der lige umiddelbart ikke er nogle på min kanal.
den kanal jeg bruger scorede forresten 100... virker det ikke lidt underligt.?!?
skal jeg så vente på svar fra TDC eller kan jeg gøre mere ved min forbindelse?