Kontrollere af regning/unwire indhold

Hej

Jeg oplever jævnligt, at der er poster på min telefonregning, som jeg af en eller anden grund kunne tænke mig at tjekke eller få uddybet.

Denne gang er der f.eks. en post, der hedder "Unwire Indhold ialt 40.00". Da jeg ikke har den fjerneste anelse, om hvad det skulle dække over, kunne jeg virkelig godt tænke mig, at undersøge, HVEM jeg betaler til, og HVAD jeg i så fald skulle have købt. Kan man det?

6 Kommentarer

Omdømme 3
Hej TINLIN

Velkommen og mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Unwire er udbyder af indholdstakserede SMS tjenester, som fx mobil betaling og billetter. Du kan læse mere om dem her: www.unwire.dk

Du kan læse mere om indholdstakserede tjenester, og muligheden for at spærre for disse her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=11090

TDC udbyder selv disse tjenester, men har også aftaler med andre udbydere, dem kan du se her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=11091

Håber dette kan hjælpe dig, ellers høre jeg gerne fra dig herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej Martin

Njarh, det hjælper mig sådan set ikke. Det, jeg ville vide, var jo, om jeg kan tjekke en konkret post på min regning. Det kunne jeg hos min tidligere mobiludbyder, og det er jo min eneste garanti for, at jeg ikke bliver snydt. Så lige nu føler jeg mig snydt.

Venlig hilsen

TINLIN

Hvis man gerne vil udbyde indhold og modtage data pr sms hvor kan man så læse om det

Så vist jeg kan se, kan jeg kun finde info herom for slutbrugeren men ikke noget om hvorledes jeg påretter en sådan tjeneste.

Måske du kan hjælpe.

Det er altsa noget pjat. Der dukker lige pludselige "unwire indholdt" på regningen, som jeg ikke kender noget til. Hvad er det? Hvor kommer den fra? Aner det ikke. Tak fordi jeg endnu engang er helt sikker på at jeg er færdig med jeres produkter. Det er absolut uprofessionel og alt for dårlig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)