Konto ikke tilgængelig efter VDSL boks er ankommet | YouSee Community

Konto ikke tilgængelig efter VDSL boks er ankommet

Badge
Hej med Jer,

Håber I kan hjælpe.

Fordi jeg har fået 2 mbit upload har jeg fået tilsendt et nyt modem. En VDSL modem ting.

På skærmen får jeg bare: Konto ikke tilgængelig.

Internet virker, Telefon virker. Dioder blinker ikke eller noget. 

1) spørgsmål: Ethernet kablet fra digitak boksen skal det ikke bare i en af Ethernet portene? Der er også en WAN/Ethernet port der er markeret med rødt (Og det er kablet også) så derfor er jeg i tvivl. Det vil virke mest logisk på mig at det bare vare Ethernet porten. Jeg kan se at TV boksen har fået en IP adresse inde i admin interfacet.

2) Hvad kan jeg gøre? Jeg har prøvet et resette digitalboksen ved at slukke på vippekontakten og vente 20 sek x 3 men det hjalp heller ikke? Stadig "Konto ikke tilgængelig".

Anyone? Jeg er ikke populær nu hvor der er X-Factor!!!!

-- 

Palle

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Palle

Det du skal gøre for at få TV'et til at virke igen er:

1. Sluk for modtageren til TV'et

2. Reset din nye VDSL boks. Dette gøres på følgende måde:

2.1 Find Reset-knappen (markeret med Reset) på venstre side af TDC HomeBox. Knappen befinder sig i en fordybning, for at undgå utilsigtet aktivering.

2.2 Tryk den ind og hold den inde i 15 sekunder med en kuglepen eller en anden spids genstand.

3. Vent 15 minutter

4. Tænd modtageren til TV'et

Mvh Joachim

Badge
Det virker tak!

(Indsæt her en masse tegn og fakter og påstande om at TDC er uduelige og inkompetente)

Og så et kostruktivt forslag om at skrive lidt til om dette på noget papir når man bare får smidt et nyt modem ind af døren.

-- 

Palle

Besvar