kontakt til TDC

• 0 kommentarer
Jeg har nu i 3 dage forsøgt at komme igennem til TDC på telefonen. hver gang har jeg ventet mellem 10 og 15 min. før jeg så har lagt på. Jeg har også forgæves forsøgt at finde en mail adr., for at kontakte dem ad den vej. Har nogen nogle gode råd.

7 Kommentarer

Har samme problem, har sendt et brev, ej besvaret, så sender nu anbefalet, og det bliver med opsigelse af abonnement.

Omdømme 4
Badge +1
Desværrer er der en del perioder med laaaaaaaaaaang ventetid; ofte op til 45 min. Er det i orden, nej bestemt ikke. Det eneste der har en chance for at ændre på dette er, klag klag og klag. Måske en dag kan der så blive ansat nok til at tage telefonen inden for en overskuelig tid. Har man haft besøg af en tekniker kan man blive ringet op om forløbet, gør her opmærksom på den utilfredsstillende vente tid. Det kan og SKAL gøres bedre

Det eneste råd jeg har er kontakte TDC via en telebutik og opsige alle aftaler med TDC. Jeg har indtil videre "hængt" i 25 minutter (fra kl. 18.35) for at fejlmelde fastnet-telefonen. Det er bestemt ikke okay og vi har endelig afgjort at vi opsiger tv,tlf og internet. Vi har oplevet at vores samlede regning er steget, - og i samme periode er servicen blevet ringere. Det hænger absolut ikke sammen.....

Omdømme 4
Nu er det jo ikke alle der bor i nærheden af en TDC Butik, - og er man træt af at hænge i røret, så kan man over nettet alternativt bede TDC om at ringe i stedet.

Bestil opringning på dette link:

http://kundeservice.tdc.dk/element.php?id=17833&dogtag=p_help_abo_flyt

Mvh FN ;-)

Jeg tror, at TDC har misforstået forholdet mellem leverandør og kunde. TDC mener at kunderne er til for dem og ikke omvendt. Jeg har slældent mødt en virksomhed, der er så arrogant over sine kunder. Tøv ikke der er masser af udbydere der tilbyder telefon/on-line service døgnet rundt.

Ja jeg har skrevet til TDC i mail 3. januar - har fortsat ikke hørt fra TDC - udover de sender regninger som nu virkelig siger spar2 til stigning på fastnet. Det var vist lidt nemmere for TDC at sige "vi gider jer ikke" - for det må være sådan det forholder sig.

Nu er bægeret fuld - vi stopper - lidt ærgerligt osse, for vi har al vores mobil, TV og fastnet - og sågar en bredbåndsforbindelse, som jeg næsten ikke bruger.

Men heldigvis har jeg da en fiber hos WAOO - via min arbejdsgiver - så den må jeg over på med det hele - jo før jo bedre.

Skriv ikke til TDC, det biver totalt ignoreret. Der er ingen E-mail adresse hvor mere seriøse emner som ændring eller opsigelse af abonnement kan sendes. Hvis du ikke lige har mulighed for, at ringe når det passer TDC, ja så er beskeden 'der er ventetd', ja også i den grad, har prøvet at vente 30 mintter, før jeg gav op. Tror stadig, såfremt man vil stå juridisk sikkert, at anbefalet brev er eneste løsning. Ønsker TDC ikke kunder, burde de indføre, forudbetaling af alt. Indgår betalingen ikke er det = opsigelse.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)