Svar

Kontakt til ledelsen

Hej

Er der nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med ledelse for TDC ?

Jeg vil høre dem om hvorfor der efter 1 måned og 4 dage endnu ikke er sket en skid i min sag.

icon

Bedste svar af eris 21 juli 2011, 15:01

Hej rin71

Jeg beklager at du har haft en dårlig oplevelse med at få hjælp fra TDC. Jeg har kontaktet vores Kundeservice, og fået at vide at du har skrevet til dem den 23. juni. De har efterfølgende uden held prøvet at fange dig på telefonen. De har prøvet 3 gange, og jeg kan kun beklage at de ikke har prøvet igen.

Jeg kan se i denne tråd at det nu lader til at du har fået løst problemet. Hvis det ikke er tilfældet er du meget velkommen til at kontakte os igen. Du kan skrive her i TDC Forum, hvor du også kan få hjælp fra andre brugere, eller kontakte TDC direkte under tdc.dk/kontakt.

Venlig hilsen

Erik, admin

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2
Man kunne f.eks. prøve at ringe eller skrive til dem:

http://tdc.dk/element.php?dogtag=o&id=14273

Omdømme 4
Hejsa

Det er lidt trist at du ikke har hørt noget endnu.

Patrick som jeg skrev til er desværre på ferie i denne uge men jeg har lige skrevet til ham igen for en op følgning. Er der kommet noget ud af undersøgelserne med hensyn at bruge smtp via dit webhotel?.

Jeg skal gøre hvad jeg kan for at du bliver kontaktet hurtigst muligt.

mvh

jamen det er jo kun deres kundeservice og support og det virker jo lige som ikke - det er jo bare som at snakke med en dør. Trist humørikon

Hej JK44

ja jeg har her til morgen vist fået det til at virke med webhotellets server.

men det ændre ikke på at jeg ønsker at klage til ledelsen hos TDC over den behandling jeg har været igennem siden 14. juni 2011.

Jeg ønsker at få en forklaring fra dem, for kan supporten hos TDC bare røvrende mig og ikke gøre en disse så kan de jo gøre det mod alle.

Jeg forlanger nemlig at få en redegørelse på hvorfor der på over 1½ måned ikke er sket en disse og kan jeg ikke få det, så er jeg sikker på Kåre Quist (Kontant) kan få det.

JK hvis du er ansat i TDC så send venligst det jeg har skrevet her og i den anden tråd til den øverste ledelse og be dem om at kontakte mig på skov-dk@hotmail.com.

Ja jeg er sur og dybt skuffet, og meget mere skuffet over man kun kan skrive til TDC via forum, men det siger jo alt om tdc.

Nå skal i gang med at vare de 300 mails som jeg ikke har kunne svare på før nu hvor det tilsyneladende virker ved at sende via webhotelets server.

Du kan altid skrive en klage direkte til TDC udenom Forum. Klik på 'Kontakt' i menulinjen over disse tråde (lige til højre for 'Forum'). Allernederst på kontaktsiden kan du se, hvordan du sender en klage.

Omdømme 2
Hej rin71

Jeg beklager at du har haft en dårlig oplevelse med at få hjælp fra TDC. Jeg har kontaktet vores Kundeservice, og fået at vide at du har skrevet til dem den 23. juni. De har efterfølgende uden held prøvet at fange dig på telefonen. De har prøvet 3 gange, og jeg kan kun beklage at de ikke har prøvet igen.

Jeg kan se i denne tråd at det nu lader til at du har fået løst problemet. Hvis det ikke er tilfældet er du meget velkommen til at kontakte os igen. Du kan skrive her i TDC Forum, hvor du også kan få hjælp fra andre brugere, eller kontakte TDC direkte under tdc.dk/kontakt.

Venlig hilsen

Erik, admin

Hej Erik

Ja jeg skrev til d. 23. juni men kontaktede dem allerede d. 15 juni dagen efter jeg fik installeret home trio.

der er ikke nogen der har haft ringet på min fastnet som aftalt idet min mobil er gået i stykker.

men ja jeg kan nu få og sende mails som normalt.

faktisk har jeg osse skrevet til tdc via http://privat.tdc.dk/kontakt/ men der har jeg heller ikke fået noget svar.

såå det hjælper lige lidt.

men sjovt nok kommer regningen altid hurtig og betaler man ikke til tiden er der omgående gebyer på.

Slut på denne her tråd

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P