Kontakt

Går ud fra at man kan skrive i dette forum, da jeg ikke vil sidde i kø på telefonen. Har problem med mit bredbånd, på adressen xxxxxxxxx xx, xx.xx. Siden i går aftes har adgangen været meget ustabilt, og til morgen ingen kontakt. Det er prøvet at slukke og genstarte etc. Venligst check min forbindelse!

2 Kommentarer

Omdømme 4
Hej vendelboe

Jeg har krydset den adresse ud, du har skrevet i dit indlæg. Hvis du kikker i bruger vilkår, du accepterer når du opretter dig på TDC Kunde til Kunde forum, vil du se, at det ikke hensigtsmæssigt at skrive sin adresse ud offentligt, hvor alle, også dem som ikke er tilmeldt forum, kan se den. Du er velkommen til at skrive adresse i dine bruger oplysninger. Så kan alle som har tilmeldt sig, se det.

Forum er ment som et Kunde til Kunde forum. Ikke et sted hvor man kan skrive som du gør og vi så springer til at betjene dig via Forum. Hvis du har et teknisk spørgsmål, af mere generel karakter, kan du forvente svar på det.

F.eks:

Mit internet er ustabilt og har været det siden i går aftes. Det bevirker jeg helt mister forbindelsen til internettet. Jeg har forsøgt at genstarte og slukke/tænde mit modem. Er der nogen som har en god ide til, om der er andet jeg selv kan gøre?

I øvrigt er der ikke kø på telefonen i skrivende stund  Glad humørikon

Hilsen

Patrick

Omdømme 5
Hej,

Det er min afering at der kan ske en fejl, hvis du har opdateret din computer og køre Vista, i de fleste tilfølde ville det være nok at reperere forbindelsen men i nogle tilfælde skal opdateringen fjernes, så hvis du har opdateret din computer og køre vista ville det være vær at prøve.

hvis du køre på trådløst netværk, kan det vere at du skal skifte kanal, da der kan være kommet forstyrelser på dit netværk, det kan skyldes mange ting som microbølge ovne Hallogen lamper, trådløse og telefoner.

det ville derfor være en god ide at læse den her artikel om ustabilt trådløst signal.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20568.

hvis du bruger kablet netværk kan der også være problemer med de billiger kabler, hvis de går fortæt på elaperater der skaber kraftige magnetiskefelter, som Microbøgle ovne, induksions komfure, med flere, det er temlig nemt at løse bare flyt kablet.

håber det hjælper 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P