jeg har i al den tid jeg har været tdc kunde ikke kunnet se forbrug, abonnementer osv. på selvbetjening.
altid samme evindelige fejl:
Der er sket en fejlObsDer er opstået en fejl og vi kan ikke vise bredbånd, fastnet, TV og nogle mobilprodukter i Selvbetjening lige nu. Du bliver desværre nødt til at logge ud og prøve igen senere.
Hvis du kom for at betale din regning, kan du gøre det her: Betal din regning
Vi beklager ulejligheden!
er der planer om at selvbetjening rent faktisk kommer til at virke eller er det bare hos mig det aldrig har virket?
Omdømme 3
Hej, det er ikke en generel fejl på selvbetjeningen, men noget der sker i enkelte tilfælde.
Hvis du stadig oplever disse problemer, vil jeg anbefale dig at kontakte vores hotline, da de vil kunne hjælpe dig med det. Du finder vores kontaktinformationer og åbningstider på www.tdc.dk/kontakt
Held og lykke med det
/Alex
Hvis du stadig oplever disse problemer, vil jeg anbefale dig at kontakte vores hotline, da de vil kunne hjælpe dig med det. Du finder vores kontaktinformationer og åbningstider på www.tdc.dk/kontakt
Held og lykke med det

/Alex
Hmm, har sendt en besked til hotline om præcis det samme problem - har endnu ikke hørt noget, hvilket kan undre, når det åbenbart er en kendt fejl.
mvh
David
mvh
David
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.