kode til mail efter brug af iphone

Hej

Har fået en iphone 4….. har sat den op til at modtage mail det virker ….men når jeg så kommer tilbage til computeren og vil tjekke mail (Windows mail) så vil den ha bruger navn og kode ……..HJÆLP hvad skal jeg gøre så den ikke skal ha det ??????

Markof

3 Kommentarer

Hej Markof, Nu har de to ting umiddelbart ikke noget med hinanden at gøre. Det du skal gøre, er at logge på Windows Live Mail på din computer og herefter klikke det felt af der hedder "Husk mig på denne computer", herefter skulle det ikke være nødvendigt at logge ind hvergang. Håber det hjælper. Mvh Denni*

*Jeg har redigeret reklame væk fra dette indlæg. Det er ikke tilladt at reklamere på TDC Kunde forum. Gentagelse vil medføre bortvisning...

Patrick, Forum moderator

den er klikket af.... skal kun skrive kode efter at have brugt iphone til at se efter post ..........

Men ellers Tak for svaret

Markof

Omdømme 2
Man kan tjekke sin mail på alle de computere man vil, det burde ikke medføre nogen former for ændringer.

Prøv evt at besøge http://tdc.dk/4444 der er et lille program som kan hjælpe dig med at sætte din mailklient op på din computer. Programmet kan også finde og rette fejl i den forbindelse

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)