Knas med licenser fra TDC Play på SE X10 mini pro

• sod
  • 0 kommentarer
Har lige fået en Sony Ericsson XPERIA X10 mini pro, og får nu knas på både nyt musik fra TDC Play og musik overført fra den gamle telefon (SE W660i). Jeg har bare taget SIM-kortet´og flyttet over. Skal man have nyt SIM-kort? Licenserne overføres ellers fint. Hjælp.....

7 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

din lisens bliver ikke foørt over sammen med musikken eller for den sags skyld dit simkort men ligger på din telefon.

jeg ved ikke om man kan flytte musik fra en telefon til en anden, men du skal have en lisens den får du når du downloader et nr fra tdc play.

så prøv at hente et nyt nr, og så se om de gamle nr virker.

NB. du kan ikke hente musik fra tdc play til din telefon over Wifi

Jeg har prøvet at hente nyt musik. Der er også knas på. Det kan afspilles, det kan det gamle også, men med støj. Musik fra cd, som jeg ripper og lægger på, er der ingen bøvl med.

Omdømme 5
Hej, Igen.

Jeg tror jeg havde misforstået dit problem.

Jeg har den samme telefon som dig, og jeg har ingen problemer med tdc play.

jeg ser 2 mulige løsninger.

1. Der kommer en opdatering til telefonen her i slutnigen af Oktober, den kan du vente på og se om det virker.
  2. du kan prøve at reperer din telefons software, for at se om det løser problemet.
hvis du ikke ved hvordan så skriv lige så vil jeg lave en guide.

jeg ville lige prøve at søge på google og se om andre har samme problem og vil vende tilbage hvis jeg finder noget der hjelper.

Opdateringstjenesten siger jeg har seneste opdatering. Ved ikke hvordan jeg reparerer softwaren. Foreløbig tusind tak for svarene.

Omdømme 5
Hej igen.

For at reperer din software skal du bruge det USB kabel der sidder i din lader.

og du skal installere PC Companion.

følg den her vejledning til at installere.

http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/installpccompanion/xperiax10minipro?cc=gb&lc=en.

Når det er installeret skal du opdatere programmet, det skulle det selv komme op og spørge om, hvis ikke ikke gør det ikke så meget.

der efter skal du klikke på start under Support zone.

35iA5CD99A51D14A91B

Der efter Start under software opdatering.

36i802B90305F56BAD5

Så kommer der en box op hvor der står at din telefon har den nyeste opdatering og at du kan vælge at reperer. du skal klikke på reperer.

37iB47E2DA844F8D51C

Så skulle resten gerne køre selv.

NB. det er en god ide at fjerne sim kortet når du opdatere eller reprer din telefon.

Håber det hjælper.

Virkede desværre ikke, men mange tak for indsatsen.

Omdømme 5
Var så lidt.

Jeg kan desvære ikke finde på mere der muligvis ville hjælpe.

så jeg vi råde dig til at tage ind til TDC butikken og få dem til at se om de kan hjælpe.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)