Bedste svar af bbs
Hej frankbowman
Hvis du har fejlmeldt det kommer det an på dit abbonement, jeg betaler for udvidet service og så skal de ordne det inden for 24 timer.
Er ikke klar over hvor hurtige de er hvis du ikke har udvidet service.
Hvis du ikke har fejlmeldt det eller dem der har klippet kablet over skal du gøre det hurtigst muligt, de kan sikkert også svare dig på Hotline hvor hurtigt det går.
Her er link til TDC Kontakt: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_ringop
hilsen Bente
ps. du kan tjekke om dit problem er med her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/
Se original
Hvis du har fejlmeldt det kommer det an på dit abbonement, jeg betaler for udvidet service og så skal de ordne det inden for 24 timer.
Er ikke klar over hvor hurtige de er hvis du ikke har udvidet service.
Hvis du ikke har fejlmeldt det eller dem der har klippet kablet over skal du gøre det hurtigst muligt, de kan sikkert også svare dig på Hotline hvor hurtigt det går.
Her er link til TDC Kontakt: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_ringop
hilsen Bente
ps. du kan tjekke om dit problem er med her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/