Kanalændringer 2. december 2014

Vis første besked

34 Kommentarer

Mange tak det hjalp, bare vi havde fået en mail med de oplysninger, så 

havde jeg ikke siddet og rodet med det i 2 dage og jeg ved der er andre

der har gjort det samme - go dag :womanvery-happy:

Har lige fået en 'interessant' besked:

Oprettet: 04-12-2014 17:53Natten til den 05-12-2014 ændrer vi i dine tv-kanaler i dit område. Vi gør det for at undgå problemer med signalet på TV2, TV3, Kanal 5 og DK4, da vi efter vores kanalomlægning den 02-12-2014 har konstateret at de kan være ramt af forstyrrelser fra andre tv-sendemaster i området.

Hvis du mangler en eller flere kanaler, efter arbejdet er udført, kan det være nødvendigt at genindlæse kanalerne på dit tv eller digitalmodtager igen, samt lave din favoritliste forfra.

De fleste tv kan dog automatisk finde kanalerne igen, hvis man slukker sit tv på en anden kanal end de ovennævnte i nat mellem kl. 01:00 og 02:00.

Du kan finde hjælp til genindlæsning af kanaler her: http://yousee.dk/indstil og favoritlister her: http://yousee.dk/favoritliste

Vi beklager meget den ulejlighed, arbejdet medfører.

Venlig hilsen
YouSeeStarttid: 05-12-2014 01:00Forventet rettet: 05-12-2014 02:00 Tyder på et sammenfald mellem en mux og TV-2 senderen nordvest for Århus, som jeg bor tæt på. Man får altså ikke ros for en kanal omlægning mere på så kort tid! 😞 På mine TV gik det OK, men jeg brugte hele aftenen på manuelt at indstille kanaler på mit Windows Media center, som ikke automatisk kan opdatere. For slet ikke at tale om de ældre mennesker i familien som jeg supporterer og nu skal besøge igen. Hvis der er problemer med forstyrrelser fra indstråling, så er det typisk pga. for dårlige kabler og specielt at antenne stik ikke er fuldmetal og dermed at hele kæden ikke er fuldt skærmet. Jeg var selv turen igennem for nogle år tilbage, hvor også fordelerboksen på loftet skulle skiftes. Hvem har eller fået samme besked?  
I skriver ikke noget om kanal 7 som er væk.
Omdømme 2
Badge +1
Du har vel ikke frekvenser til de tre kanaler, så kunne jeg slippe for at lave kanal lister forfra igen
DR2 blev flyttet. Mit problem er, at jeg mangler oplysning om, hvilken kanal den ligger på nu, idet jeg skal have fundet den manuelt til min gamle videomaskinen. Tidligere hed den C9. Kan nogen hjælpe?

Omdømme 7
Badge +8
Du har måske yderligere et problem. Desværre. DR 2 sendes nu kun digitalt. Sikkert derfor, du ikke kan finde den.

Jeg kan ikke længere se DR1 med digitalt signal, efter I har omlagt. Jeg har genindlæst alle kanaler og kan se alle de andre kanaler - også andre DR kanaler, men ikke DR1 længere. Hvorfor sker det. Har aldrig haft det probme før. Mit problem har stået på i lidt over en uge.

Hej Kasper

Forslag til ny radiokanal...

I de gode, gamle dage havde I RTL-radio (den gamle Radio Luxembourg) med i kanaludbuddet. Kunne I ikke genindføre den? Os halvgamle pop- og rockelskere savner den.

Omdømme 6
Badge +3
6. jan. 2015. I dag er YouSee begyndt at sende Mellempakkekanalen Kanal 4 i HD-kvalitet (kanalplads 12).

Hvis man har en Bland Selv-pakke, er den også  tilgængelig (for tiden ukrypteret) på kanalplads 12, selv om man ikke har valgt den som Bland Selv. Har man kun Grundpakken, sendes den i øjeblikket ukrypteret som Ekstrakanal på kanalplads 112. Det er ikke oplyst hvor længe YouSee vil lade kanalen være ukrypteret.

Besvar