Hej! Jeg har basis paket på WebTV. Pludselig er Kanal 9 væk. (Det skete også med en norske kanale tidligere).
Ved nogen årsagen til det? Jeg har ikke fået nogen besked at det skulle ske el. lign. Har andre lagt mærke til det?
Omdømme 2
Hej
Canal9 er ikke tilgængelig via Web TV mere uafhængigt af, hvilken TV-pakke du abonnerer på.
I en prøveperiode havde alle kunder mulighed for at se kanalen, men det er desværre ikke muligt længere.
Du har mulighed for at tilkøbe Canal9 for 19 kr./md. Efter den 1/11 2011 er månedsprisen 39 kr./md.
Du kan læse mere om Canal9 (og hvordan du bestiller det) på følgende link:
http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tv_kanal_canal9
Vi arbejder dog på at gøre Canal9 tilgængelig via Web TV, hvis man abonnerer på TV-pakken.
Canal9 er ikke tilgængelig via Web TV mere uafhængigt af, hvilken TV-pakke du abonnerer på.
I en prøveperiode havde alle kunder mulighed for at se kanalen, men det er desværre ikke muligt længere.
Du har mulighed for at tilkøbe Canal9 for 19 kr./md. Efter den 1/11 2011 er månedsprisen 39 kr./md.
Du kan læse mere om Canal9 (og hvordan du bestiller det) på følgende link:
http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tv_kanal_canal9
Vi arbejder dog på at gøre Canal9 tilgængelig via Web TV, hvis man abonnerer på TV-pakken.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.