Hej.
Fik tirsdag 29/05 mail om at mailboks (Outlook 2010) var fuld. Har samme dag slettet rigtig mange mails (og SLETTET POST mappen tømmes hver uge). Har derudover flyttet alle mails ned under ARKIVMAPPER.
Mailboks konto er testet både hos Microsoft Office + TDC Mailsupport adskillige gange med besked om, at kontoen er opsat korrekt. (Har i øvrigt også forsøgt med at oprette ny konto for at se om det hjalp - men nej.)
Pudsigt nok går test mails igennem fra både Microsoft & TDC - op til flere gange.
Hvad mere kan jeg gøre?
Hej,
Jeg forstår godt din undren, men der er skam en forklaring på sagerne
Når du får beskeden om, at din postkasse er fuld, er det fordi, den er fuld på vores server. Det, du refererer til, foregår altsammen på din egen computer, og det blander TDC sig ikke i. Som udgangspunkt er din mailboks på 10 mb, og ved mails på over 8 mb (hvilket én mail med lidt vedhæftet indhold sagtens kan fylde) vil du så modtage den omtalte email. Som standard tømmes vores server, hver gang du åbner din mail i Outlook. Hvis du sender din mailadresse (helst sammen med dit mailpassword, og allerhelst også sammen med dine loginoplysninger, hvis du har et TDC login) til kundeforum@tdc.dk, så vil vi kigge på at få din mail udvidet, så du i hvert ikke oplever problematikken længere!
God dag!
Hilsen Troels, TDC
Jeg forstår godt din undren, men der er skam en forklaring på sagerne

Når du får beskeden om, at din postkasse er fuld, er det fordi, den er fuld på vores server. Det, du refererer til, foregår altsammen på din egen computer, og det blander TDC sig ikke i. Som udgangspunkt er din mailboks på 10 mb, og ved mails på over 8 mb (hvilket én mail med lidt vedhæftet indhold sagtens kan fylde) vil du så modtage den omtalte email. Som standard tømmes vores server, hver gang du åbner din mail i Outlook. Hvis du sender din mailadresse (helst sammen med dit mailpassword, og allerhelst også sammen med dine loginoplysninger, hvis du har et TDC login) til kundeforum@tdc.dk, så vil vi kigge på at få din mail udvidet, så du i hvert ikke oplever problematikken længere!
God dag!
Hilsen Troels, TDC
Omdømme 1
hej Troels
Jeg fik skrevet noget der ikke er rigtigt, derfor har jeg slettet et indlæg, for ikke at skabe unødig forvirrig.
Jeg fik skrevet noget der ikke er rigtigt, derfor har jeg slettet et indlæg, for ikke at skabe unødig forvirrig.

Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.