Svar

Kan modtage, men ikke sende mail fra Outlook


  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej

Siden søndag d. 5 dec. har jeg ikke kunnet sende mails.

Jeg modtager mails uden problem.

 

Når jeg sender får jeg følgende returmail fra Systemadministrator:

 



Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

Emne: SV: xxxx xxxx

Sendt: 08-12-2010 20:51

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

'Per xxxxx xxxxxxx' den 08-12-2010 20:51

550 <xxxxx@privat.dk>: Sender address rejected: Access denied (#2), see http://tdc.dk/4101

 

Har nogen en idé til hvad jeg kan  gøre?

icon

Bedste svar af JUA 9 december 2010, 15:22

Hej  MajaH

Tak for dit svar.

Efter jeg skrev min indlæg i går fandt jeg frem til nogenlunde samme vejledning.

Jeg brugte denne vejledning

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6427

Efter at have ændret disse ting virkede det igen.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Jua

Velkommen til TDC-forum. Jeg vil godt forsøge at hjælpe.

Du har i fejlmeddelelsen oplyst et hjælpelink.

Jeg har fulgt det link og kommet til denne side:http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5677

Jeg syntes du skal prøve at gå hele opsætningen i gennem.

Læg især mærke til smtp er forandret til asmtp, portnummeret er også forandret, samt fra usikker til sikker forbindelse.

Hører gerne fra dig igen!Glad humørikon 

Hej  MajaH

Tak for dit svar.

Efter jeg skrev min indlæg i går fandt jeg frem til nogenlunde samme vejledning.

Jeg brugte denne vejledning

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6427

Efter at have ændret disse ting virkede det igen.

Omdømme 1
Hej

Det var godt. Vil du være sød at hjælpe andre med at markere det indlæg som du syntes har den bedste løsning. (Det kan også være dit eget link.)  Meget glad humørikon

Besvar