Kan man spare et internetabonnement til sin smartphone? | YouSee Community

Kan man spare et internetabonnement til sin smartphone?

• 14 februar 2012
  • 1 kommentar
  • 147 visninger

Jeg har på min  hjemadresse et internetabonnement med tråløs router  hos You See.

Indtil i går havde jeg også abonnement til internettet til min Samsung Galaxy Smartphone (hos TDC).

Nu har jeg droppet det, har altså kun telefonabonn., men kan få dataadgang og gå på nettet for 9 kr. pr dag, hvis jeg vil det.

Spørgsmålet er: kan min smartphone gå på mit trådløse netværk hjemme GRATIS?

kan min smartphone kobles på hotspots og wi-fi (f.eks. i hoteller, biblioteker) GRATIS

eller er det en hel anden historie?

Hilsner,

Jutlandia

1 Kommentar

Omdømme 3
JA du kan altid bruge din smartphones WIFI forbindelse gratis.  Både der hjemme og andre steder hvor du kan få forbindelse.

Er du på et bibliotek og den viser at der et et wifi netværk men du ikke kan logge på det, er det muligt du skal betale for at komme på.  Dette gælder også for cafeer og hoteller osv.

Men tommelfinger reglen er, hvis du kan logge på uden først at have betalt, er det gratis at bruge.

Husk at slå din dataforbindelse helt fra i din mobil, da nogle apps kan finde på at slå din dataforbindelse til, uden du er helt klar over det er sket.  og så er 9kroner mange penge for nogle kilobytes data.

Besvar