Kan man ønske numre, kunstnere eller albums ind i jeres sortiment?

Hvad skal der til for, at få flere sange ind i jeres database?

Er det muligt for os brugere, at komme med ønsker til, hvad der kunne være interessant at få med i sortimentet?

Jeg har ét specielt ønske til et nummer i denne omgang, men hvis det er muligt fremadrettet at komme med forslag, vil jeg selvfølgelig benytte mig af den mulighed:

"Radical Face - Welcome home, son"

Et nummer de fleste vil nikke genkendende til, i øjeblikket støder vi på sangen i Nikons reklamer der ruller over skærmen i de danske stuer og jeg må sige, at jeg er blevet bidt af den.

2 Kommentarer

ja jeg spørg også om det samme, synes der er pænt store mangler i jeres database.

synes iøvrigt at det er noget lort at i siger at der er så og så mange millioner numre når mange af dem er de samme eller i karaoke versioner Humørikon frustreret

fx den nyeste jeg fandt: Puff daddy soundtracket til godzilla "come with me" har i som karaoke version og en version lavet af studio group. men så mangler i originalen?????? hvorfor sørger man ikke for at få den først og fremmest? ingen gider sku at hører de andre versioen?

håber i får ordnet det, for så svært kan det sku ikke være, hvis itunes kan gøre det vel? 

Omdømme 4
Hej barcefan

Din chance for at blive hørt, er væsentlig større, hvis du holder et ordentligt sprog.

Jeg lader det du har skrevet stå for nu, men ser gerne i fremtiden, at du moderer dine ord. Det er helt i orden at du er utilfreds og det må du også godt skrive. Men hold lige sproget på et niveau, så alle kan være med i fremtiden.

Tak!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P