Kan man fravælge internet- og telefonidelen i HomeTrio?

Hej Alle,

Har lige forsøgt at komme i kontakt med TDC, men blev ved med at sidde i kø...

Vi har behov for hurtigere internet herhjemme, men det kan TDC ikke tilbyde. Vi kan få billigt og hurtigt internet gennem kabel-tv. Vi bruger ikke Stofa normalt, da vi ikke er de bedste venner. Derfor har vi HomeTrio, og det er vi meget glade for - det eneste problem er hastigheden!

Ved I om man kan fravælge internet- og telefonidelen hos TDC, men beholde tv-delen? Så kunne jeg jo krybe til korset og vælge internet fra Stofa.

De bedste hilsner

Tom

7 Kommentarer

Hej Tom,

Det kan du godt - det hedder "TDC TV" (jeg har det selv, da jeg får internet betalt af mit arbejde).

Hej Tom.

TDC sælger, som udgangspunkt, ikke TV, som stand-alone produkt længere.

Har du undersøgt om, der er mulighed for at opgradere din hastighed med nuværende løsning?

Rasmus

Hej Rasmus,

Nej, tænkte det nok... Ja, har haft snakket med TDC om at øge hastigheden, men det kan ikke lade sig gøre. Heller ikke med VDSL.

Er også ked af at opsige det hele, for synes virkelig at TV-delen er rigtig god. Vi har haft Zaptor før, og det var en farce uden lige.

Ved ikke lige hvad jeg skal gøre :/

Men tak for hjælpen!

Har du undersøgt, hvorvidt der er en anden central, du kan kobles på? - kontakt ellers kundeservice og hør dem ad.

Måske har TDC bygget / opgraderet en ny minicentral siden, du fik installeret omtalte løsning?

Ja, må heller ringe derind for at høre...

I forhold til det Rasmus skriver, så kan det ikke lade sig gøre.

Tak for svar! :-)

Jeg har ikke lige undersøgt, om der er en anden central - det kunne jeg da spørge om. Har fået afslag på øget hastighed via mail i lørdags, så der er nok ikke sket noget siden, vi fik vores løsning installeret. Vi har haft det i næsten to år, og det var inden det blev til HomeTrio.

Må hellere ringe derind i morgen!

Tak for hjælpen! :-)

Afslutningsvis skal jeg måske lige tilføje, at du godt kan have TDC hometrio (TV, internet og telefoni) samtidig med, at du har internet og telefoni hos Stofa

- da TDCs og Stofas løsninger fungerer på forskellige kabler.

Dette vil dog medfører, at du får 2 x regninger (1 fra TDC og 1 fra Stofa)

Det er blot til din orientering, hvis sådanne løsning havde din interesse.

mvh. Rasmus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P