Kan ikke sende mails

• 9qq
  • 0 kommentarer
Jeg har igennem mange år sendt mails både med min tele.dk samt 2 andre adresser som ligger på andre servere. Dette er tilsynelkadende fra TDC's side blevet blokeret, mit spørgsmål er "HVORFOR", er TDC ikke til for kunderne eller er det kun til deres egen fordel.

Med venlig hilsen

9qq

4 Kommentarer

Omdømme 1
hej 9qq

Jo - det er blevet blokeret. Og det kan jeg, som anden kunde, da godt forstå.

Det kan ikke være TDC's problem at sende mails videre, når jeg skal sende mails fra min hjemmeside til modtagere, som læser min side. Det kan heller ikke være TDC's problem at sende mails videre, når  det er en gmail jeg har. Det er derimod deres ansvar at sende mine mails videre, når jeg bruger min tdc/youseemail, og det gør de sørme også.Overrasket humørikon

Der er ikke andet for, end at du må ind på de respektive websider, hvor du har dine kontoer, for at se opsætningen.Blinkende humørikon

Hej Maja, du får besked når det atter virker, men hvad bliver det næste TDC finder på?.

Med venlig hilsen

9qq

Omdømme 1
Hej

Aner det ikke, men noget skal de nok finde på. Meget glad humørikon

Hvis du får problemer så skriv hvilke, men oplys ike din mailadresse.Glad humørikon

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Gunden til at der blokeret for fremmede domæner er at der før har været problemer med at smtp serveren blev blacklistet fordi at den blev brugt til spam. En Tdc kunde kan man lukke ned hvis det sker men ved et fremmed domæne har vi jo ikke kontrol over brugeren.

Det handler altså mest om fordelen for alle kunderne, bliver smtp serveren blacklistet vil alle kunderne få problemer fordi at en laver noget dumt.

mvh

Jan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)