Kan ikke sende mail


Hej,

 

Kan ikke sende mail men godt modtage.

Har TDC ændret SMTP server???

 

Jeg modtager på (pop3) post7.tele.dk

Jeg sender på (SMTP) pasmtp.tele.dk

 

Fortsat god aften

 

Steen Larsen

4 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Steen

Tak for samtalen.

Nu er det endeligt lykkedes at få styr på dine e-mailadresser.

For at du kan få adgang til den nye postkasse, skal du gå på mit.tdc.dk, og vælge "Mit login" oppe til højre.

Hvis du her får en besked om at der er opstået en fejl, skal du reloade siden.

På denne side skal du under overskriften tjenester, trykke på "Redigér" ud for den e-mail adresse der er tilmeldt.

Udfyld felterne med en af dine e-mailadresser, samt den kode jeg har sendt dig, og tryk "Videre".

Din postkasse er nu tilføjet, men hvis du ikke kan se den, når du vælger at gå ind i den, skal du logge ud, genstarte browseren og logge ind igen.

Herefter skulle du gerne kunne se både den nye og den gamle postkasse.

Jeg har efterladt en e-mailadresse på den gamle postkasse, så du fortsat kan se det gamle indhold i den.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at skrive, så vender jeg tilbage.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus,

Tak for din mail,

Jeg kan ikke få det til at virke, kan du ikke ringe til mig i løbet af onsdagen?

Mvh

Steen Larsen

Omdømme 1
Ja Rasmus - kan du ikke lige det, og hvis du ikke har andet at lave, så er der lige nogle tusinde andre kunder der har problemer og som også bliver glade for et ring. God arbejdslyst Meget glad humørikon

(Undskyld Chiffon, men jeg kunne ikke lade være med at drille lidt.Blinkende humørikon)

Hej Rasmus,

Har siddet i møde hele formidagen, så du må meget gerne ringe igen!

Ps. kan kun komme på den gamle mail konto!

Fortsat god dag

/Steen

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)