Kan ikke sende eller modtage email eller komme på nettet med Nokia E7

For en måned siden købte jeg en Nokia E7, men den startde ikke op som det var oplyst , og kunne  da  helle,ikke sende modtage mails eller komme på nettet. Efter at have været i TDC butik i Skanderborg, hvor de opgav efter 2 besøg med 2 forskellige meget iherdige sælgere, var jeg hos elgiganten i horsens hvor den er købt, de fik den til at modtage mails og komme på nettet, men sende nej. Jeg prøvede så at tale med Telenor som mente de kunne hjælpe, idet det var noget med porte, som godt kunne drille. og efter at have læst mange indlæg, så fandt jeg et portnr som virkede. Derefter rejste vi til England og så kom problemerne igen, den ville kun modtage emails, ikke sende og det gjalt også i Frankrig ,Begien, Holland  og Tyskland og da vi kom hjem ville den slet ingen ting, den bliver ved med at skrive "forbindelsesfejl , forb ikke tilgængelig" og det har den gjort siden, for den finder selv på at skifte portnr i ind er det 995 eller 110  og ud 25 eller 465 .I Wi fi virker den 100% på på nettet og i mails, men den rækker altså ikke ret langt. Det kan oplyses at jeg har 3 TDC simkort ,alle med ferieklar, et med tal 50data, et med abn hvor det koster 9kr pr dag i data og et alm. men ingen af disse har kunnet få forbindelse.  Net udbyder er danskkabeltv tidligere TDC, så de burde da kunne sammen ihertilfælde på internettet burde det da virke. Tlf  og sms virker ok,  men det gør den gamle Nokia 2730 , enda på nettet uden problemmer, men det er jo en lille skærm at se på. Håber der er nogen som kan knuse problemmet for mig så jeg kan blive rejseklar igen

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej hsd2

Tak for dit indlæg :-)

Kan jeg få dig til at tjekke følgende oplysninger er korrekte:

Brugernavn: din mailadresse eller dit 12-cifrede kundenummer

Password: Det password du engang selv har oprettet til din mail

Indgående port: 110

Udgående port: 587

Pop3-konto

Pop3-server: pop3.mail.dk (indgående server)

Udgående server er asmtp.mail.dk (hvis du får brug for det)

Håber det kan være til hjælp.

Mvh Jens

TDC

Tak for svaret alter prøvet ogsåmed forskellige porte 587,465,995 men nej jeg har fået den til at virke både sende og modtage og net men efter at den havde ligget ubrug i et par timer ville den ikke igen så fabriksinstilling  og om igen så virkede det iegn men næste morgen atte forbindelsesfejl så jeg fik besked på af konen at skille mig af med den Nokia E7 og det kunne kun gå for langsom og idag har jeg været i tdc butik skanderborg for at købe en iphone 4S og den virker med det samme både email ind og ud Wifi og net så problemmet er løst.

Men tak for hjælpen

hsd2

Besvar