kan ikke se webtv | YouSee Community

kan ikke se webtv

Badge
Hej 

Jeg kan ikke se web-tv, hverken som logget ind eller ikke.

Synes det sker lidt for tit.

8 Kommentarer

Ja det tør godt nok siges. Men det er første gang for mig der er sket før kl. 20, så tænkte at kundeservice skulle have et opkald igen med en fejlmelding. Men de siger de er optaget og man skal prøve igen senere - sådan har det været i 30 min nu.

Så konklusionen må igen være at vores Webtv først virker fra i morgen igen Trist humørikon

Men det er da flot af TDC at jeg ikke har haft nedbrud siden i fredags!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg kan igen heller ikke se webtv????

Kan jeg gøre noget eller hvorfor sker det?

Iflg. TDC, og jeg citere - der er vist en fejl. Prøv at se om det virker i morgen.

Til Deres forsvar, så plejer det også at virke dagen efter. Hvis du da overhovedet kan bruge det til noget nu Glad humørikon

Har samme problem - meget irriterende

Ja så er den gal igen med beskeden "du har ikke adgang til den valgte kanal" og det er uanset jeg er logget ind eller ej Humørikon frustreretHumørikon frustreret

også her er den nu igen gal....

nyt fra rapenskralden

Nu har jeg gennem mere end 2 år kunnet se Weptv, i dag  har det ikke været muligt for mig at åbne Weptv

Man kommer tilbage fra Tdc og påstår at jeg ikke har Tdc Trio og meget andet. Men når jeg går ind på min hjemmeside så er alt i orden????

Hvem sidder og trykker på knapperne i Tdc- nogen er sørme ikke klar over hvad han/hun laver!!

Surhilsen fra 62542554

Ja så er den da h-e-l-t galt igen , igen , nu har web-tv været udelukket for mig i et døgn !

tdc må siges at levere en defekt vare .Vi får ikke hvad vi betaler for , så man har vel som forbruger

ret til at få pengene tilbage som i andre forbrugersager.pengetanken skal måske konfronteres i et

tv-forbrugerprogram , før deres net-snyd tages alvorligt.

Besvar