Svar

Kan ikke se tv

Vi har lige fået home trio, med miltiroom, så har 4 tv bokse. Igår skrev den, at tv signal er afbrudt. Vi genstartede routeren og problemet var løst. Idag skete det igen. Men her hjalp det ikke at genstarte. Vi har blot uhvid skærm med blå TDC logo. Boksen lyser med en grøn og en blå Diode.

Jeg ringede til TDC. Han sagde at jeg skulle slukke for alle boksene. Han lagde en opdatering ind og jeg skulle starte på den store boks efter 10 min. Det gjorde jeg, men har stadig hvid skærm med TDC logo. Han ringede og spurgte om det var ok nu. nej. Han sagde at han var nød til at fejlmelde det, og da vi har serviceaftale, vil vi blive ringet op indenfor 24 timer. Det kalder jeg nu ikke service. En hel søndag aften uden tv.

Er der nogen der ved om jeg selv kan løse problemet. Jeg har genstartet routeren flere gange og også tv- boksene. Vores internet virker fint på computerne.

icon

Bedste svar af NyMedHomeTrio 28 november 2012, 07:51

Jeg har fået mit problem løst. Det viste sig, at det var en swits jeg har til at ligge bag fjernsynsbordet i stuen, der skulle genstartes. Jeg havde kun genstartet router og tv bokse. Det er bare så ærgerligt, at de i hotline ikke kan se hvilket udstyr man har og så guide os igennem, istedet for at man skal vente op til 24 timer. Men nu kan vi ihvert fald se tv.

Se original

4 Kommentarer

Her i eftermiddag - kan jeg heller ikke se tv. Der er internetforbindelse, men den runde knap midt på boksen bliver ved med at lyse rødt (istedet for grønt, som den skal) - og jeg får at vide, at der ikke er noget atennesignal - er der nogen, der har et bud på, hvad jeg skal gøre - har prøvet at genstarte begge bokse + tv-boksen 3 gange, som skulle nulstille boksen, men uden held:-)
Jeg har fået mit problem løst. Det viste sig, at det var en swits jeg har til at ligge bag fjernsynsbordet i stuen, der skulle genstartes. Jeg havde kun genstartet router og tv bokse. Det er bare så ærgerligt, at de i hotline ikke kan se hvilket udstyr man har og så guide os igennem, istedet for at man skal vente op til 24 timer. Men nu kan vi ihvert fald se tv.

min tv box vil ik starde efter genstarde

Omdømme 5
Hej NyMedHomeTrio

Velkommen i klubben, jeg har også haft problemer med min TDC box, blev ringet op af en tekniker som også lagde noget nyt software ind, kørte fint resten af dagen, men næste morgen vågnede jeg op til et rødt kryds på tv skærmen og det kørte først, da der havde været en tekniker og sætte en ny box op.

Jeg tror det er din boks det er galt med, der skal kun lyse en grøn diode, det er rigtig irriterende og frustrerende.Humørikon frustreret så jeg føler med dig.

Ved godt det ikke er nogen hjælp,  og det er jeg rigtig ked af.Trist humørikon

hilsen Bente

ps. mit kører ikke optimalt endnu, billedet fryser med jævne mellemrum og jeg har ellers haft TDC rigtig meget igang, nu skal jeg skrive tidspunktet op for frysninger, så må vi se hvad de finder ud af.

Besvar