Jeg ringede til TDC. Han sagde at jeg skulle slukke for alle boksene. Han lagde en opdatering ind og jeg skulle starte på den store boks efter 10 min. Det gjorde jeg, men har stadig hvid skærm med TDC logo. Han ringede og spurgte om det var ok nu. nej. Han sagde at han var nød til at fejlmelde det, og da vi har serviceaftale, vil vi blive ringet op indenfor 24 timer. Det kalder jeg nu ikke service. En hel søndag aften uden tv.
Er der nogen der ved om jeg selv kan løse problemet. Jeg har genstartet routeren flere gange og også tv- boksene. Vores internet virker fint på computerne.
Bedste svar af NyMedHomeTrio
Jeg har fået mit problem løst. Det viste sig, at det var en swits jeg har til at ligge bag fjernsynsbordet i stuen, der skulle genstartes. Jeg havde kun genstartet router og tv bokse. Det er bare så ærgerligt, at de i hotline ikke kan se hvilket udstyr man har og så guide os igennem, istedet for at man skal vente op til 24 timer. Men nu kan vi ihvert fald se tv.
Se original