Kan ikke se TV

Har problemer med at se fjernsyn - kan kun få guiden frem.

Der står følgende øverst på skærmen:

TV apparatet kan ikke vise denne videotjeneste via HDMI. TV understøtter ikke HDCP, hvilket er noget vrøvl. jeg har jo hele tiden kunnet se fjernsyn.

Har haft kontaktet TDC, der siger at det nok er HDMI kablet, der kan være defekt - ok jeg har så købt et nyt, der koster 248 kr., men det virker heller ikke.

Har haft slukket og tændt for alt udstyret rigtig mange gange, som der også blev anbefalet, men der er ikke noget, som jeg kan få til at virke og i øjeblikket har TDC ventetid på tlf. på 30 min. det er bare rigtig genialt.

Er der nogen, der kender til problemet ?

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej i-lykke

Tak for dit indlæg :-)

Det der normalt er gået galt, når tvet giver den fejl, er også at HDMI-kablet er defekt. Det har så tydeligvis ikke været tilfældet hos dig, da du har prøvet at købe et nyt. 

Men du er sikker på at du står på den rigtige hdmi-indgang på TVet? Altså, hvis du fx har sat hdmi kablet i nr 1 bagpå dit TV, at du så samtidig står indstillet på HDMI 1 på TVet? Der er ofte en del forskellige indgange at vælge imellem. 

Hvis det også står korrekt, så peger det enten hen mod en fejl i HDMI-indgangen på TV boksen eller en fejl i HDMI-indgangen eller andre fejl på selve TVet. 

Har du evt et andet TV i huset du kan prøve boksen på? Eller har du måske allerede fundet en løsning på det?

Mvh Jens

TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)