Kan ikke se abonnement i Selvbetjening | YouSee Community

Kan ikke se abonnement i Selvbetjening


Jeg har længe haft mit TDC login og har kunnet se alle mine abonnementer i Selvbetjening.

 

Nu har jeg fået mine mobiler og mit fastnet knyttet sammen til "Familie Fordel", og så kan jeg kun se fastnetnummeret og det ene mobilnummer i Selvbetjening.

 

Den anden mobil (abonnement TDC Sms Media) har jeg forsøgt at tilknytte mit login, men når jeg indtaster mobilnummer og kontonummer får jeg den selvmodsigende besked:

 

---

 

Nedestående abonnement er tilføjet dit TDC Login.Du kan nu holde øje med dit forbrug og meget mere i Selvbetjening Privat

Ingen abonnementer tilføet

De indtastede data er ugyldige.

 

---

 

Jeg har talt med Kundeservice, men de havde ikke et bud på hvordan det kan løses.

 

Har nogen fundet en løsning?

 

De bedste hilsener

 

Anders


1 Kommentar

Omdømme 1
Hej BUT

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Dine problemer kan have noget med dette indlæg at gøre:

/t5/Mit-TDC/Fejl-p%C3%A5-selvbetjening/m-p/61457#M6061

Besvar