Min mor har netop udskiftet sit gamle TDC-fastnet abonnement med TDC Duo Basic, altså bredbåndstelefoni.
Det fungerer strålende - bortset fra, at jeg ikke længere kan ringe hende op fra min mobiltelefon!
Jeg har CBB, men det skulle jo ikke spille nogen rolle, for jeg har altid kunnet ringe hende op før, og der er ingen af os, der har skiftet nummer.
Hendes moster kan pludseligt heller ikke ringe min mors bredbåndsbaserede fastnettelefon op fra sin mobil.
Vi har prøvet at sætte to forskellige telefoner til hos min mor: Hendes sædvanlige, der er 4 år gammel og en sprit-ny.
Vi kan ikke ringe til nogen af dem, så det kan ikke være telefonen, men forbindelsen, som åbenbart spærrer moster og mig ude.
Hvad skyldes det, og hvordan løses problemet?
Med venlig hilsen,
EOP
Omdømme 2
Hej EOP
Tak for dit indlæg.
Jeg er ked af at høre, at du har lidt problemer med din mors bredbåndstelefoni.
Det lyder som om, at der er en teknisk fejl. Hvis du kontakter vores hotline på: http://go.tdc.dk/fkcrs, så er jeg sikker på, at vi nok skal få løst problemet
Hvis du har andre spørgsmål, er du mere end velkommen til at skrive tilbage.
Med venlig hilsen
ThomasG
Tak for dit indlæg.
Jeg er ked af at høre, at du har lidt problemer med din mors bredbåndstelefoni.
Det lyder som om, at der er en teknisk fejl. Hvis du kontakter vores hotline på: http://go.tdc.dk/fkcrs, så er jeg sikker på, at vi nok skal få løst problemet

Hvis du har andre spørgsmål, er du mere end velkommen til at skrive tilbage.
Med venlig hilsen
ThomasG
har du prøvet at ringe til bredbåndstelefonen fra en ANDEN telefon? Altså har den NOGENSINDE ringet?
Er der klartone i bredbåndstelefonen?
Vh
Peter
Er der klartone i bredbåndstelefonen?
Vh
Peter
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.