Har på ny pc oprrettet en live mail - tdc-mail-adr - iht. tdc's vejledning.Til trods herfor kan jeg ikke modtage mails, hvorimod det går udmærket med at sende. Hvad er årsagen??
Omdømme 1
Hej Benson
Sansynligvis opsætningen.
Gå ind i egenskaber for kontoen - (øverst til venstre når programmet er åbnet).
Tjek om der står sådan:
Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse
Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.
- når det er gjort gan du prøve at køre TDC's support pogram.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18349
Sidste mulighed er at din indbakke er for fuld til at den kan modtage flere mail. Log ind på webmail og slet mail hvis du kan se der er mange % der er brugt. Husk også at tømme spam- og papirkurven.
Sansynligvis opsætningen.
Gå ind i egenskaber for kontoen - (øverst til venstre når programmet er åbnet).
Tjek om der står sådan:
Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse
Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.
- når det er gjort gan du prøve at køre TDC's support pogram.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18349
Sidste mulighed er at din indbakke er for fuld til at den kan modtage flere mail. Log ind på webmail og slet mail hvis du kan se der er mange % der er brugt. Husk også at tømme spam- og papirkurven.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.