Svar

kan ikke modtage mails

• 0 kommentarer
Uden mindste varsel kan jeg ikke modtage mails fordi jeg har overskredet nogle grænser.

Jeg har slettet mails i flere dage og har nu beskeden:

94/1000 fordelt på 11 mapper

106.440KB/10MB

Hjælp!

icon

Bedste svar af spin 27 januar 2012, 17:06

Hej Maja.

Jeg har nu oprettet en gmail og en hotmail og brugt mange timer på at overføre mails fra TDC.

Min fejl har været, at jeg siden min gl. PC gik ned i foråret, kun har brugt TDC som postprogram.

Jeg kan nu igen modtage mails.

Endnu engang tak.

Hilsen spin

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 1
Hej spin

Prøv dette:

Du skal lokke ind på webmail http://mail.tdc.dk/

Derefter klikker du på mapper ude i venstre side.

Så kan du se et overblik over hvor mange mails de har i hver mappe.

Du må max have 1000 i alt eller max 10 MB..

Husk også at tømme papirkurven og spammappen. De mail du har der tælles også med i den samlede mængde.

webmail-oversigt.jpg

Hej Maja.

Samlet forbrug er 934 mails og 106.440KB d.v.s. 1.040% af 10MB.

Jeg forstår bare ikke at jeg indtil i lørdags kunne have over 2.500 mails uden problemer fordelt på 11 mapper og dertil meget højere KB forbrug end nu.

Tak for din henvendelse.

Hilsen spin

Omdømme 1
Hej igen

Næ - det forstår jeg heller ikke.Overrasket humørikon Jeg gætter på at at det kun er en gang imellem, at de sætter "robotter" til at tjække hvor store eller hvor mange mails der ligger på deres server. 

Hvis du har installeret en postpogram på din pc, har du ikke det problem. Postpogrammet kan indstilles til at slette meddelelser på TDC's server, når postpogrammet har hentet dem.

Selv tak!

Hej Maja.

Jeg har nu oprettet en gmail og en hotmail og brugt mange timer på at overføre mails fra TDC.

Min fejl har været, at jeg siden min gl. PC gik ned i foråret, kun har brugt TDC som postprogram.

Jeg kan nu igen modtage mails.

Endnu engang tak.

Hilsen spin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8