Nu virker det lige pludselig ikke mere. Selv om jeg har prøvet flere gange at slette en kanal og tilføje en ny, så står den "gamle" kanal der igen, når jeg logger på.
Jeg ved godt at YouSee har skiftet abonnementer; men har ikke modtaget info om at mit abonnement ikke skulle virke mere ?? Jeg betaler stadig for mellempakke med "Bland selv"
Bedste svar af joern
Sådan skifter du Bland Selv kanaler
Hver måned kan du udskifte de Bland Selv kanaler, du ønsker. Du skifter dine kanaler på Mit YouSee og det er gratis at skifte dine Bland Selv-kanaler.
Hvis du skifter kanalerne inden den 20. i måneden, kan du se de nye kanaler fra starten af følgende måned.
Sådan gør du:
1. Log ind på Mit YouSee
2. Du ser nu en oversigt over dine abonnementer. Her finder du et direkte link til at skifte din Bland Selv kanaler. Du kan også finde link til at skifte dine Bland Selv kanaler under Mit Tv.

3. Fravælg de Bland Selv kanaler, du ikke længere ønsker at have, og tilføj nye. Gem dine ændringer.
Se original
Hver måned kan du udskifte de Bland Selv kanaler, du ønsker. Du skifter dine kanaler på Mit YouSee og det er gratis at skifte dine Bland Selv-kanaler.
Hvis du skifter kanalerne inden den 20. i måneden, kan du se de nye kanaler fra starten af følgende måned.
Sådan gør du:
1. Log ind på Mit YouSee
2. Du ser nu en oversigt over dine abonnementer. Her finder du et direkte link til at skifte din Bland Selv kanaler. Du kan også finde link til at skifte dine Bland Selv kanaler under Mit Tv.
3. Fravælg de Bland Selv kanaler, du ikke længere ønsker at have, og tilføj nye. Gem dine ændringer.