Kan ikke logge ud på min Macbook air

Hej !!

Jeg har i mange dage ikke kunne logge ud på tdc mail på  min MacBook Air, jeg kan på jobbet med PC, men ikke på min private Mac, det går jo ikke  

Hvad gør jeg ?

Hilsen Bergstrøm 

4 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Udgår fra, at du mener at du ikke kan logge ud, når du bruger TDC mail online?

Bruger du Safari - eller en anden browser på din Air?

Forslag:

I Safari:

1. Safari - Tøm buffer... vælg "tøm"

2. Indstillinger - Autoudfyld - fjern fluebenet fra "brugernavne og adgangskoder". Start Safari igen, og se om du automatisk kommer ind.

Udgår også fra at du har Lion? 

Systemindstillinger - Generelt - fjern flueben i "Gendan vinduer, når programmer afsluttes og genåbnes", hvis du ikke vil have, at ALLE programmer du har brugt starter automatisk. Nogen vil, andre synes funktionen er irriterende.

Mvh
Hej Senior konsulet ...

Tak for dit hurtige svar, jeg har tømt min buffer - men gjorde det lige igen efter at have læst dit svar. Med hensyn til indstillinger. Så gik jeg ind under generelt og kiggede efter den rubrik med "brugernavn og adgangskode" - den fandt jeg under Indstillinger og fanebladet "auto udfyld" - og der var fluebenet allerede fjernet. 

Jeg har Safari (5.1.7) og Lion, men kan stadig ikke logge af min mail - når jeg har været inde og læse "post" 

Øv!! 

Hilsen Bergstrøm 

Omdømme 4
Badge +1
Hej igen - har du fundet en løsning?

Jeg har netop nu oplevet samme problem med Safari. Der er to "Log ud"-vinduer inde på mail-siden.

Én lige ved siden af din mail-adresse - blå knap, og én lidt højre op i venstre hjørne - lyseblå (hovedbjælken med Privat-Erhverv-Om TDC-Log ud).

Det lykkedes mig, at logge ud, fra den lyseblå Log ud-knap i hovedbjælken.

Mvh

Hej ...

Nej jeg havde ikke fået løst mit problem, men det går nu  - efter at jeg ligesom dig logger ud øverst på siden.

tak for hjælpen

Hilsen Bergstrøm  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)