Kan ikke længere modtage mail, BACKUP-MX.POST.TELE.DK | YouSee Community

Kan ikke længere modtage mail, BACKUP-MX.POST.TELE.DK

Hej er der nogen der ved om BACKUP-MX.POST.TELE.DK er nede.? Jeg har ikke modtaget nogle mail på min mailserver siden torsdag. Alt har virket hidtil, og er sat op lige efter bogen.??

4 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Hvis du har fået ny ip ses det indimellem at den har problemer med visse ip områder. Jeg har selv kæmpet med dette problem et par gange og måtte til sidst får åbnet for port 25 så jeg kunne få mails frem.

Tak for svaret, men jeg har ikke skiftet IP-adresse så der må være noget andet galt.

Omdømme 4
Badge +1
ok, men ved at den kan drille. Så jeg har vedtaget med min egen frobindelse kun at køre med port 25 åben men mener at det kræver dhcp tildelt fast ip før at den kan åbnes. men ellers held og lykke Glad humørikon

Oplever det samme problem, med at jeg ikke kan modtage mails på min egen Domino server - via backup-mx.post.tele.dk.

Har lige haft en meget flink TDC supporter på telefonen, og det viser sig at TDC har nogle DNS problemer med backup-mx.post.tele.dk, som der arbejdes på.

Dette har stået på et par dage, men problemet er også at når den så endelig er blevet nogenlunde stabil, så kommer der et gevaldigt load på den igen, som så gør at den bliver ustabil igen.

Så , på med "ja"-hatten og lad os væbne med tålmodighed.

/Jan.

Besvar