Kan ikke komme på internettet...

Jeg har et STORT problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med! Jeg har trådløst internet fra TDC og det gider ikke at virke på min MacBook... Jeg har prøvet alt muligt for at få det til at virke, men det gider ikke. På min MacBook viser den, at der er den er koblet op på det trådløse internet, og at der er fuld signal. Jeg forstår det bare ikke. Kan en eller anden hjælpe mig? Det er rimelig vigtigt for mig da jeg går i 9. klasse og jeg snart skal til eksamen osv osv. og har tons vis af lektier for, som skal sendes til lærerne.

Håber en eller anden kan hjælpe mig.

Mvh AndreasGottlieb :-)

4 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Andreas

Velkommen til TDC-forum.

Skynd dig lidt at skrive hvilket udstyr(styresystem og routher-navn) du har, så er er du bedre stillet for at få hurtig hjælp.

Jeg hopper af her.

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Prøv at logge ind i boksen på http://192.168.1.1 brugernavn: admin ikke noget password.

Under trådløs ssid1 retter du kryptering til wpa og tkip. Så er chancen størrer for at den kan finde ud af det

Inden for de sidste 14 dage har vi flere gange om dagen mistet forbindelsen til internettet, men er kommet på igen et stykke tid ,ved at afbryde modemet, og tænde det igen, når vi er på er forbindelsen også meget langsom.Hvad gør vi.

Mvh

Mogens Clausen

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Noget tyder på at din linie af en eller anden grund ikke kører optimalt, kontakt TDC på 80808047 og få fejlmeldt linien.

mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P