Kan ikke hente alt musik? | YouSee Community

Kan ikke hente alt musik?

Jeg er lige blevet TDC Hometrio-kunde og fået adgang til TDC Play nu .. Men jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan hente alle sange og albums ned på min PC??

Er der nogen der kan forklare mig dette? 

8 Kommentarer

Omdømme 5
Hej eskeh

Det meste musik på TDC Play er gratis, men der er også noget du skal betale for.

Hvis det ikke er det du mener, må du meget gerne uddybe det lidt mere, det er svært at sige hvorfor du ikke kan hente det, uden en lidt bedre forklaring.

hilsen Bente/bbs

Det er rigtigt - det er det jeg mener. 

Men jeg forstår bare ikke hvorfor det ikke er Alt musikken der er "gratis" (eller som vi som kunde får med i vores abonnemet) ??

Har lagt mærke til det især er musikken under genren: " Dance/elektronisk", hvor der ikke er ret meget af musikken der er "gratis" .. Dette kan jeg ikke rigtig se en sammenhæng i - hvorfor det lige er denne genre der koster noget?

Omdømme 5
Hej igen eskeh

Jeg har prøvet at grave lidt i det med gratis og betalt musik.

Når du skal betale for noget musik, har det noget med rettigheder at gøre, og hvorfor det lige er Dance/eletric der ikke er gratis, ja det ved jeg ikke.Blinkende humørikon

Jeg ville gerne hente noget musik af RAMSTEIN, men den skal jeg også betale forTrist humørikon

Kan være at Chriz, en af vores moderatorer kan svare lidt mere uddybende.

Det er mit bedste bud.

hilsen Bente/bbs

Okay - det må jeg jo så bare leve med.

Tusind tak for din hurtige respons Glad humørikon

Svarer Chriz måske senere hen, på dette indlæg - eller skal jeg kontakte ham direkte?

Omdømme 5
Hej eskeh

Først må jeg lige skynde mig at sige, at Chriz er en dameBlinkende humørikon

Jeg sender et link til Chriz omkring det her, så svarer hun nok en gang i næste uge.

hilsen Bente/bbs

Hehe - så er det også på det rene Glad humørikon

Det lyder rigtig godt - jeg siger mange tak

Omdømme 4
Hey ekseh

Al den musik der er omfattet af play-rettighederne står til din disposition. Det er aftaler med pladeselskaberne som der er indgået om at stille hele deres til rådighed. Det er i midlertid sådan at det er muligt for de enkelte artister at bede om ikke at være en del af aftalen. Det er bl.a. sket med det seneste Coldplay album. Vi kan ikke tvinge dem med i aftalen, blot henstille til at de flest mulige er med for at have det fulde katalog. Derudover er der mindre uafhængige pladeselskaber som ikke er en del af aftalen.

Så kunne vi vælge slet ikke at vise den musik som ikke er på Play - det ville gøre det muligt for os at opdage hvis der var sket en fejl eller se hvilke boblere som der skal tages kontakt til.

DBH

C

Hej Chriz

Så forstår jeg det bedre nu, og kan godt se princippet i det. Det er jo helt fair, at nogle kunstnere ikke vil være med i det. 

Tusind tak for din hjælp og svar

Besvar