Får denne besked:
"Windows kan ikke gå i standby, fordi Microsoft Office dokumenter eller programkomponenter benyttes fra netværket.
Du skal lukke de åbne dokumenter eller afslutte programmer før du kan sætte computeren i standby."
Der er IKKE noget jeg ikke har lukket ned, og har aldrig haft dette problem da jeg havde Norton installeret.................
Jeg har altid kunnet gå i "dvale" for jeg synes det er rimeligt træls at skulle starte forfra hver gang jeg skal på nettet.
Er der nogen der ved noget om hvad dette skyldes??
Får også dette fra TDC sikkerhedspakke hver gang jeg åbner min CP:
"Nyt serverprogram.
Et program forsøger at fungere som internetserver "Acer UPnp Media Server Service"
Min CP er en Acer og dette problem er jeg heller ikke stødt på for jeg fik TDC-sikkerhedspakken.......
Bedste svar af miela1
Hej,
det er en måde at fejlfinde, så hvis der ikke sker noget var det ikke sikkerhedspakken der var skyld i det problem, men noget andet.
Nej jeg er TDC Kunde, dette er jo et Kunde til Kunde forum, og det er derfor rimligt at antage at alle der skriver er TDC kunder.
der står faktisk også i retnngslinjerne for forum at TDC ansatte ikke må svare uden det udtrykligt står at de er ansatte ved TDC og så må de stadig ikke skrive på forum uden tilladelse fra Moderator teamet.
Se original
det er en måde at fejlfinde, så hvis der ikke sker noget var det ikke sikkerhedspakken der var skyld i det problem, men noget andet.
Nej jeg er TDC Kunde, dette er jo et Kunde til Kunde forum, og det er derfor rimligt at antage at alle der skriver er TDC kunder.
der står faktisk også i retnngslinjerne for forum at TDC ansatte ikke må svare uden det udtrykligt står at de er ansatte ved TDC og så må de stadig ikke skrive på forum uden tilladelse fra Moderator teamet.